تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بیانیه شماره ۲ محمد آزادبخت/ ناله ی مظلوم صدای خداست

  • کد خبر : 83833
  • 09 اسفند 1394 - 13:13

  محمد آزادبخت از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک روز پس از پایان انتخابات و باتوجه به اعتراضات حامیان ایشان نسبت به نتایج آراء اعلام شده ، بیانیه ای را برای سایت  ارسال نموده اند.متن بیانیه بدین شرح است: ناله ی مظلوم صدای خداست مردم شریف و بزرگوار طرهان بزرگ، همراهان سخت […]

 

محمد آزادبخت از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک روز پس از پایان انتخابات و باتوجه به اعتراضات حامیان ایشان نسبت به نتایج آراء اعلام شده ، بیانیه ای را برای سایت  ارسال نموده اند.متن بیانیه بدین شرح است:
ناله ی مظلوم صدای خداست

مردم شریف و بزرگوار طرهان بزرگ، همراهان سخت کوش و ثابت قدم، سلام و درود خداوند و اولیای او بر شما باد.

همانطوری که مستحضرید، شما همراه با مردم ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر فرزانه ی انقلاب، عاشقانه و آگاهانه در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شرکت نمودید و از این که به این فرزند کوچک خود اعتماد نمودید از صمیم قلب سپاس گزارم و دست تک تک شما را می بوسم و تا عمر دارم ارادتمند شما خواهم بود.

درباره ی نتیجه ی انتخابات موارد زیر به استحضار می رسد که امید است مورد عنایت قرار گیرد:

۱ – به نحوه ی رای گیری اعتراض داشته و هرگز نتیجه ی آن مورد قبول اینجانب نبوده و هرگونه شایعه ی ناجوانمردانه تایید و امضای نتیجه ی آن از جانب بنده صحت ندارد و این نیز یک شیوه ی پلید و غیراخلاقی است.

۲- از همه ی مجاری قانونی اعتراض خویش را به همراه دیگر کاندیداهای عدالت خواه جهت اثبات مخدوش بودن انتخابات پیگیری می کنم.

۳ – در برابر عظمت و شکوه حضور شما سر تسلیم فرود می آورم.

۴ – از هرگونه عمل و شعار غیرقانونی پرهیز نموده و مواظب افراد نفوذی که قصد ایجاد آشوب و ناامنی دارند، باشید. بدیهی است هر نوع حرکت غیرقانونی محکوم و عواقب آن متوجه مرتکبین آن است زیرا این نوع حرکت های غیرقانونی که خواست بدخواهان شماست مانع رسیدن فریاد به حق شما به گوش مسوولین نظام می شود.

۵ – حساب نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون بهای شهیدان گران قدر است از کسانی که باعث سلب اعتماد مردم به نظام می شوند جداست. امیدوارم که مقامات دلسوز نظام در جهت بازسازی اعتماد مردم مطابق قانون اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان همه ی شما همراهان را به رعایت نظم، آرامش، وحدت و برادری و پرهیز از هرگونه خشونت دعوت می نمایم و مطمئن هستم این عمل دور از شان همراهان فهیم و قانونمند است.

به امید عزت و سربلندی همه ی مردم ایران
فرزند کوچک شما
محمد آزادبخت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 25انتشار یافته : ۱
  1. ناله را هر چند می خواهم که پنهان سر کنم// سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.