تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

میرعمادی : امنیت انتخابات لرستان قابل تحسین است

  • کد خبر : 83874
  • 13 اسفند 1394 - 12:38

  نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت : تامین امنیت انتخابات لرستان قابل تحسین و ستودنی است. به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام والمسلمین” سید احمد میرعمادی” با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان لرستان از سردار ” محمدقنبری” و کلیه کارکنان انتظامی این استان به علت عملکرد مطلوب […]

58530_719

 

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت : تامین امنیت انتخابات لرستان قابل تحسین و ستودنی است.

به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام والمسلمین” سید احمد میرعمادی” با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان لرستان از سردار ” محمدقنبری” و کلیه کارکنان انتظامی این استان به علت عملکرد مطلوب شان در سال جاری و نیز برگزاری انتخاباتی امن تقدیر کرد .

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم در سال جاری، خاطرنشان کرد: در سالجاری تعامل مطلوب نیروی انتظامی با دستگاه قضائی مصداق بارز نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ” دولت و ملت ، همدلی و همزبانی “بوده که رضایت مندی مردم را بدنبال داشته است .

 میرعمادی گفت : پلیس لرستان کارنامه بسیار درخشانی را از خود در این سال به یادگار گذاشته و این مهم مسلما با درایت ، مدیریت صحیح ، برنامه ریزی درست و هدفمند فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر وی محقق شده است.

 در ادامه این دیدار، سردار” محمد قنبری ” فرمانده انتظامی لرستان نیز از حمایت و پشتیبانی نماینده ولی فقیه، مدیر کل دادگستری و دیگر مسئولان اجرایی استان دربحث تعامل و همکاری با این فرماندهی تقدیر کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.