تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

استاندار لرستان: آمادگی لرستان برای پذیرایی و استقبال از حضور یک و نیم میلیون مسافر نوروزی

  • کد خبر : 83887
  • 15 اسفند 1394 - 22:07

    استاندار لرستان گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته نوروز امسال پذیرای یک تا یک و نیم میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان خواهیم بود. هوشنگ بازوند عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای پذیرایی از مسافران نوروزی امسال تاکنون […]

 

0-61

 

استاندار لرستان گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته نوروز امسال پذیرای یک تا یک و نیم میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان خواهیم بود.

هوشنگ بازوند عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای پذیرایی از مسافران نوروزی امسال تاکنون ۳ جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی ، ۸ کمیته با مسئولیت مدیران کل و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

وی  افزود:  هر کدام از کمیته ها در حال انجام وظایف خود هستند و ۲۶ اسفندماه سالجاری آخرین جلسه این ستاد برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: وظیفه هر دستگاه در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی به طور کامل مشخص شده است و آمادگی کامل برای استقبال یک تا یک و نیم میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان  را داریم.

بازوند کمبود هتل را یکی از مشکلات استان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر حدود هزار و ۶۰۰ تخت هتل در استان کم داریم که با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده این کمبود به طور کلی برطرف خواهد شد.

وی افزود: برای نوروز در پیش رو آموزش و پرورش مدارس، شهرداری ها نیز کمپینگ های لازم و اداره کل ورزش و جوانان نیز سالن های ورزشی و دستگاه های دارای مهمانسرا نیز مهمانسراهای خود را در اختیار مهمانان نوروزی قرار خواهند داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.