تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

فروش بدون قید و شرط مسکن مهر لرستان از اردیبهشت سال آینده

  • کد خبر : 83890
  • 15 اسفند 1394 - 23:31

استاندار لرستان گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۵ شرط های مسکن مهر حذف می شود و اداره کل راه و شهرسازی می تواند واحدهای بدون متقاضی را به فروش برساند. هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان افزود: حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که […]

IMG_8847

استاندار لرستان گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۵ شرط های مسکن مهر حذف می شود و اداره کل راه و شهرسازی می تواند واحدهای بدون متقاضی را به فروش برساند.

هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان افزود: حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که باید تا پایان سال ۹۵ به اتمام برسد.
وی اظهار داشت: حدود هفت هزار و ۷۵۰ واحد تعیین تکلیف و براساس برنامه زمان بندی اعلام شده تا سال آینده تکمیل و پرونده مسکن مهر بسته می شود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه حدود دو هزار و ۲۵۰ واحد نیز فاقد متقاضی است، ادامه داد: افرادی که تمایل دارند درمزایده شرکت کرده و برابر قانون ، بدون قید شرط های لازم و فرم ‘ج’ این واحدها را خریداری نمایند.
بازوند تصریح کرد: این مهم یک فرصت برای همه اقشار محسوب می شود و با توجه به اعطای تسهیلات یارانه ای ، شرایط مطلوبی در این راستا ایجاد خواهد شد.
وی تاکید کرد: این واحدها باید ظرف مدت شش ماه به فروش برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز گفت: سایت های مسکن مهر ۹ شهر استان نیازمند احداث آموزشگاه هستند.
شهرام ملکی افزود: هم اکنون مدرسه ۱۸ کلاسه فاز یک خرم آباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمین فاز دوم نیز تحویل شده و مدرسه ۱۸ کلاسه بروجرد در مرحله اسکلت فلزی است.
وی با اشاره به نیاز شش سایت مسکن مهر استان به سالن ورزشی اظهار داشت: هفت هزار و ۸۹۷ واحد مسکن مهر استان نیز در شش ماهه سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان نیز گفت: ساخت مدارس ۱۸ کلاسه بروجرد، خرم آباد و چهار کلاسه نورآباد هر کدام ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محمد چگنی ادامه داد: تاکنون برای ساخت مدارس مسکن مهر خرم آباد و بروجرد به ترتیب شش هزار و ۹۰ میلیار ریال و شش هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
در ادامه این جلسه در خصوص ایجاد مدارس، مسجد، درمانگاه و مراکز فرهنگی ورزشی در سایت های مسکن مهر استان تصمیم
گیری شد.
از مجموع ۴۵ هزار و ۸۴۸ واحد سهمیه مسکن مهر لرستان تاکنون ۳۳ هزار و ۱۸۳ واحد به متقاضیان تحویل شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.