- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گهر دورود لرستان ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ تیم های انتهای جدولی گهر دورود و ذوب آهن اصفهان درحالی یکشنبه شب و درورزشگاه انقلاب کرج به دیدار هم رفتند که هر ۲ تیم به هر ۳ امتیاز این بازی احتیاج فراوان داشتند تا از انتهای جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قدری فاصله بگیرند اما همانطور که انتظار می رفت این بازی درنیمه نخست بسیار کم افت و خیر بود و بازیکنان ۲ تیم بدون این که کار خاصی انجام دهند به تساوی بدون گل رضایت دادند و به رختکن رفتند.

شاگردان ‘ مهدی تارتار’ دراین بازی که میزبان بودند نیمه دوم را بهتر از رقیب خود شروع کردند و دروازه ذوب آهن را تحت فشار قرار دادند و سرانجام با گلی که ‘آزمان قاسمی’ برای این تیم زد از حریف اصفهانی خود پیش افتادند.

بازیکنان تیم گهر که از رقابت های لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده و بدنبال نخستین پیروزی تیمشان در این لیگ بودند درادامه با تغییر آهنگ بازی و در اختیار گرفتن توپ و میدان سعی درحفظ نتیجه داشتند این کار را دربرابر تیم بحران زده ذوب آهن به خوبی انجام داده و دراین بازی با همان یک گل به پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که درسال های اخیر همیشه جزء مدعیان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بوده است در فصل جاری دچار بحران شده و با این شکست و درپایان هفته پنجم این رقابت ها بدون کسب حتی یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

به نقل از ایرنا ؛ رضا کرمانشاهی قضاوت این بازی را برعهده داشت و حسن کامرانی فر و مهدی عالیقدر به عنوان کمک وی را در امر داوری همراهی کردند.

دیدارهای تیم گهر درود لرستان به دلیل عدم آماده نبودن امکانات سخت افزاری در درود در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.