تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تارتار: بدون هیچ امکاناتی بازی می‌کنیم

  • کد خبر : 8460
  • 30 مرداد 1391 - 18:11

تارتار: بدون هیچ امکاناتی بازی می‌کنیم به گزارش میرملاس نیوز ؛ سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: بازیکنان ما برابر ذوب‌آهن با غیرت بازی کردند و بدون هیچ امکاناتی به میدان رفتند. به نقل از فارس؛ مهدی تارتار اظهار داشت: همانطور که اکثر مردم ایران می‌دانند، تیم ما با کمترین امکانات و بدون هیچ پشتوانه‌ای در […]


تارتار: بدون هیچ امکاناتی بازی می‌کنیم

به گزارش میرملاس نیوز ؛ سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: بازیکنان ما برابر ذوب‌آهن با غیرت بازی کردند و بدون هیچ امکاناتی به میدان رفتند.
 به نقل از فارس؛ مهدی تارتار اظهار داشت: همانطور که اکثر مردم ایران می‌دانند، تیم ما با کمترین امکانات و بدون هیچ پشتوانه‌ای در لیگ برتر حاضر شده و امکانات گهر در حد تیم‌های دسته دومی است.

وی تصریح کرد: با این وجود بازیکنان گهر با غیرت به میدان می‌روند و با تحمل مشکلات بسیار زیاد برابر حریفان حاضر می‌شوند.

وی در ادامه به دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در این دیدار به دلیل محرومیت نتوانستم تیم خود را در زمین هدایت کنم و مسئولیت اصلی بر عهده فرشاد فلاحت‌زاده بود.

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس ادامه داد: با این وجود شاهد بودیم که بازیکنان گهر با غیرت و شجاعت به میدان رفته و توانستند با ارائه یک بازی هماهنگ به پیروزی دست یابند.

تارتار متذکر شد: اگر چه ذوب آهن در این فصل حتی یک امتیاز هم کسب نکرده است، اما تیم ضعیفی نبود و ما را بارها آزار داد و در چند صحنه دروازه ما در آستانه فروریختن بود.

وی تاکید کرد: از نتیجه این دیدار راضی هستیم و توانستیم بازی با ذوب‌آهن را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما اگر به مشکلات ما توجه نشده و نتوانیم بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم،‌ در هفته‌های آینده با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شویم.

تارتار گفت: من درخواست جذب چند بازیکن را در پست‌های کلیدی داده‌ام و امیدوارم مسئولان باشگاه هر چه سریعتر برای خرید آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی بسیاری گریبانگیر تیم فوتبال گهر زاگرس است، گفت: این مشکلات موجب تضعیف روحیه بازیکنان شده و باید هر چه سریع‌تر مسئولان تیم و مدیران استان فکر جدی به حال تیم گهر کنند.

تارتار در پایان با تقدیر از هواداران گهر زاگرس گفت: اگر حمایت مردم نبود، حتی یک بازی در لیگ برتر هم نمی‌توانستیم انجام دهیم و امیدوارم هر چه سریع‌تر مسئولان استان و مدیران باشگاه گهر برای رفع مشکلات تیم اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر تارتار و بازیکنان غیور گهر لرستان، و تاسف برای مسئولین!!!

  2. ۱ امسال ۴تیم مره دسته دو ..
    ۲ پس کی میزبانیم
    ۳ دمتون گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.