تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خط انتقال اصلی آب آشامیدنی شهر پلدختر شکسته شد

  • کد خبر : 85073
  • 26 فروردین 1395 - 14:17

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان پلدخترگفت: بر اثر بارش های شدید و طغیان رودخانه کشکان ،خط اصلی انتقال آب آشامیدنی شکسته شده است .

139401311418036725136614

به گزارش میرملاس:شمس الدین صارمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از لوله خط انتقال آب آشامیدنی پلدختر در عرض رودخانه کشکان در روستای گل گل واقع در هشت کیلومتری شمال پلدختر به زیر آب رفت.
وی گفت: طغیان رودخانه کشکان به گونه است که تحت هیچ شرایطی اجازه دسترسی و بازدید از لوله خط انتقال آب آشامیدنی را نمی دهد تا بتوان متوجه شکستگی های آن شد .
وی با بیان این که تاکنون مشخص نشده که لوله خط انتقال اصلی آب آشامیدنی شهر پلدختر از چند قسمت شکسته شده است افزود: تنها باید صبر کرد تا آب رودخانه فرو کش کند تا بتوان بررسی ها و اقدامات لازم جهت رسیدگی را انجام داد .
صارمی تصریح کرد :هم اکنون مردم شهراز آب ذخیره شده استفاده می کنند و امید می رود تا ۲۴ساعت آینده خط انتقال آب ترمیم شود تا مردم دچار کمبود آب نشوند.
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان پلدخترگفت:موضوع و مشکل موجود با مسئولان استان مطرح و سیستم های آبرسانی استان در صورت نبود آب جهت آبرسانی اقدام خواهند کرد .
شهر پلدختر با ۲۷هزار نفر جمعیت دارای ۱۰هزارو ۷۰۰مشترک آب آشامیدنی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.