تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خسارت سیلاب در لرستان بالا خواهد بود/ برآورد خسارات تا روز دوشنبه

  • کد خبر : 85077
  • 26 فروردین 1395 - 14:34

به گزارش میرملاس؛به نقل از مهر رضا آریایی در رابطه با وقوع سیلاب در استان لرستان به خصوص در شهرستان پلدختر اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته به طور قطع میزان خسارت های سیلاب در لرستان بالا خواهد بود. وی با بیان اینکه میزان خسارت های وارد شده به استان در اثر سیلاب […]

702578

به گزارش میرملاس؛به نقل از مهر رضا آریایی در رابطه با وقوع سیلاب در استان لرستان به خصوص در شهرستان پلدختر اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته به طور قطع میزان خسارت های سیلاب در لرستان بالا خواهد بود.

وی با بیان اینکه میزان خسارت های وارد شده به استان در اثر سیلاب تا روز دوشنبه اعلام خواهد شد گفت: در این راستا تا مدت زمان یاد شده به فرمانداران شهرستانهای مختلف استان مهلت داده شده که برآورد خسارت های سیلاب در شهرستان مربوطه را اعلام کنند.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان در ادامه بیان داشت: در نهایت پس از جمع آوری میزان خسارت های سیلاب، گزارش آن با امضای استاندار لرستان برای وزارت کشور ارسال خواهد شد.

بنا بر این گزارش، بارش های شدید بهاره از روز یکشنبه در استان لرستان به صورت متناوب و گاها رگبارهای تند و سیل آسا آغاز شده و بر اساس پیش بینی هواشناسی لرستان این بارندگی ها تا شب جمعه همچنان ادامه خواهد داشت.

در پی وقوع این بارندگی ها شاهد وقوع سیلاب در روستاها، آبگرفتگی معابر و خیابانهای برخی شهرستانهای لرستان به خصوص شهرستان پلدختر و همچنین مسدود شدن راه آهن شمال به جنوب با ریزش کوه در حد فاصل ایستگاه «کشور» به سمت «تنگ فنی» بودیم و همچنان نیروهای راه آهن و امدادی استان در حال بازگشایی این خط آهن هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.