تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

پیداشدن جنازه کودک غرق شده پلدختری در رودخانه سیمره

  • کد خبر : 85263
  • 09 اردیبهشت 1395 - 13:14

  به گزارش میرملاس؛احمد بیرانوند دهیار روستای چم مهر در گفتگو با خبرنگار بیان روز اظهار داشت:جنازه این کودک در حد فاصل  ۴۷کیلومتری ، در رودخانه سیمره منطقه پاعلم پیدا و از آب بیرون کشیده شد. وی بیان کرد:وی به همراه خواهرش در روستای چم مهر  خود در حال بازی در کنار رودخانه کشکان بوده […]

download (1)

 

به گزارش میرملاس؛احمد بیرانوند دهیار روستای چم مهر در گفتگو با خبرنگار بیان روز اظهار داشت:جنازه این کودک در حد فاصل  ۴۷کیلومتری ، در رودخانه سیمره منطقه پاعلم پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

وی بیان کرد:وی به همراه خواهرش در روستای چم مهر  خود در حال بازی در کنار رودخانه کشکان بوده که به داخل آب رودخانه  افتاده بودند.

بیرانوند تصریح کرد:با تلاش یکی از اقوام ،دختر بچه نجات پیدا کرد ولی به دلیل شدت آب ،جنازه پسربچه به زیر آب رفت و مفقود شد.

دهیار روستای چم مهر با بیان اینکه تا امروز صبح خبری از جنازه پسر بچه نبود عنوان کرد: با تلاش مردم و جوانان منطقه، علی رضایی کودک ۷ ساله پلدختری امروز صبح  در منطقه پاعلم پیدا شد.

وی تصریح کرد:علی رغم اینکه نیروهای هلال احمر واکیپی از غواصان استان در طی روزهای گذشته تلاش کردند،جنازه پیدا نشد.

بیرانوند با قدردانی از زحمات مردم روستای چم مهر و روستاهای همسایه و اطراف رودخانه خاطر نشان کرد:امروز ساعت ۹صبح جنازه پسربچه غرق شده چم مهری در رودخانه سیمره پیدا شد و جنازه جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پزشکی قانونی قرار داده شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.