تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

نماینده کوهدشت: دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات برنامه جدی نمایندگان است

  • کد خبر : 8530
  • 02 شهریور 1391 - 17:57

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات برنامه جدی نمایندگان است.    الهیار ملکشاهی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: مجمع نمایندگان استان نیز تلاش گسترده و هدفمندی را با هدف همراهی و همکاری با مدیریت اجرایی استان در زمینه […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات برنامه جدی نمایندگان است.

 

 الهیار ملکشاهی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: مجمع نمایندگان استان نیز تلاش گسترده و هدفمندی را با هدف همراهی و همکاری با مدیریت اجرایی استان در زمینه تامین اعتبارات و جذب حمایت های موردنیاز برای تداوم روند رشد و توسعه همه جانبه استان لرستان در دستور کار قرار داده است.

 

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به لزوم تامین اعتبارات برای رفع محرومیت‌های استان اظهار کرد: به همین منظور برای حضور یکی از نمایندگان لرستان در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رایزنی ها و پیگیری های لازم از طریق هیات رییسه مجلس انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: حضور یکی از نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق، نقش مهمی در تامین منابع مالی و اعتباری موردنیاز برای رشد و تعالی استان دارد.

 

  وی با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی در حقیقت یک دولت و مجلس کوچک در سطح استان ها برای توزیع اعتبارات و منابع مالی است، اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به استان ها از طریق این شورا و براساس شاخص ها و معیارهای کارشناسی در راستای برقراری عدالت در تخصیص منابع توزیع می شود.

  رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت منطقی و عدالت محور شورای برنامه ریزی در سطح استان‌ها موجب تصمیم گیری صحیح، توزیع دقیق منابع، استفاده از ظرفیت های مدیریتی و شفاف سازی در هزینه کرد اعتبارات می شود.

 

ملکشاهی با اشاره به اینکه نمایندگان لرستان مدیریت سه کمیسیون مجلس شورای اسلامی را دراختیار دارند، افزود: این نشان دهنده ظرفیت بالا و ویژه نمایندگان استان در قوه مقننه به منظور هموار کردن مسیر رشد و تعالی استان لرستان است که باید از این موقعیت ممتاز به بهترین شکل برای عمران و آبادانی این استان استفاده کرد.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات موردنیاز در بخش های مختلف به ویژه حوزه عمرانی و افزایش سهم استان از منابع مالی دولت، یکی از برنامه های جدی نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی است تا با همکاری و همراهی مدیریت اجرایی استان بتوانیم زمینه رشد و توسعه همه جانبه این استان را فراهم کنیم.

 

ملکشاهی گفت: برای همین منظور لازم است اطلاعات و آمار فعالیت ها ، اقدامات و نیازهای استان لرستان به صورت دقیق و روزانه در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس قرار گیرد تا بتوانند با اشراف کامل بر شرایط استان، ضمن تشریح نیازها و شرایط استان از حقوق مردم تلاشگر و کم توقع این دیار به خوبی دفاع کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. بنام خداوند بخشنده ومهربان از اینکه مردم شریف شهرستان برگ زرینی در انتخاب منتخب شهرستان جناب حاج الهیار ملکشاهی مردی باتقوا وولایت مدار دیپلماتی شریف که نشان از بزرگی وسندی افتخار امیز دردرست وشریف بودن شهرستان دارد به تمامی مردم بزگوار کوهدشت دست مریزاد گفته وازخداوند منان برای منتخب شجاعمان طلب بهروزی وموفقیت داریم باکمال تشکر امرایی ازرومشگان

    • برادر عزیز انتخابات تمام شد الان وقت عمله

    • جناب آقای امرایی:
      دیگر زمان اقیانوس و دقیانوس نیست گذشت آن ایام،امروز روز عمل است آن چه را که ما می خواستیم انجام دادیم دیگه کاری از دست ما ها بر نمی آید اکنون زمان عمل کردن به شعارهاست. با شناختی که من از آقای ملکشاهی دارم ایشان خوششون از این چاپلوسی های مودبانه نمیاد.بگذارید به مشکلات عدیده شهرستان بیندیشن.

    • امرایی جان متنی بس سخیف و پرمغز در وصف بزرگ مرد این دیار فرمودین
      من واقعاً,می گم واقعاً,نمی دونم این رفتارا یعنی چی بابا بخدا تمام دنیا دارن به ما لرستانی ها می خندن بس کنید این همه
      چاپلوسی و تملق کم کشیدیم از این رفتارا؟نمی دونم دی گه چی بگم تعصب و بدبحتی می خواد تا کجا با ما بیاد؟

  2. برای آقای ملکشاهی ارزوی موفقیت داریم لکن راه توسعه در لرستان بسیار ناهموار است و موانع عدیده ای دارد که عبور از آنها نیازمند همت والا و تلاش شبانه روزی می باشد به عنوان نمونه مشکلات فرهنگی و سطح توقعات مردم از نماینده که می بایستی ارتقاء یابد و صرفاً محدود به مسائل سطحی و کم اثر نباشد

  3. موفقیت اقای ملکشاهی را در دفاع از حقوق مسلم مردم قهرمان کوهدشت را خواستارم امیدوارم توجه ویژه ای نسبت به کوهدشت بشود نه اینکه برای بروجرد تلاش شود

  4. این یعنی دفاع از حقانیت …………………..

  5. جناب آقای ملکشاهی مردومردانه به فکر عزل ونصب نباش واز روی وجدان برای مردم خالصانه قدم بردار شایعه هست که اقوام نزدیک خود را برای چند پست کلیدی کوهدشت آماده کرده ای واز انتصاب یکی از اعضای شورا برای شهرداری حمایت می کنید اگر اینچنین است که شما هم همان آش وهمان کاسه اید.جناب ملکشاهی هرکس به شما رای داده است با هرکس که به شما رای نداده است همه شهروند شما هستند وحواستان باشد اشتباه دیگران را تکرار نکنید.

  6. مجمع نمایندگان استان بودجه ای که پس داده شد را پیگیری کنند

  7. جناب اقای کاسب متاسفانه واقعیت را هرچند تلخ است بیان نمودید خدا به دا د ما برسد …………………………….

  8. اقای امرایی از انتخابات ۷ ماه گذشته باز شما در حال به به وچه چهید بسه وقت کاره ………………….

  9. این چهار سال مثل برقو باد میگذره امیدوارم وجدانت بر احساست برتری داشته باشد و بعد این چهار سال به سرنوشت قبادی دچار نشوی و شرمنده مردم

  10. ضمن یاد آوری این نکته که مخاطب من فقط جناب ملکشاهی نیست بلکه همه ی نمایندگان هستند عرض می کنم ای مردم ای ملت ای کوهدشتی ها کم هی بگید نماینده نماینده …..نماینده کارش قانون گذاری در سطح ملیه نه دخالت در امر اجرایی دولت و دستگاهای دولتی و اگر این کار رو میکنه صد در صد تخلف و خلاف قانون این کشوره …..آقایان نماینده ملت لطفا به وظیفه خود که برای اجرای آن سوگند خورده اید بپردازید و اینقدربا دخالت در امور دستگاها باعث جناح بازی و تیم بازی و خراب کردن همه امور نشید بخدا تا جایی که من یادم میاد در طول این سی سال هر کجا کاری خراب شده به دلیل طرفداری های بی دلیل شما از برخی هواداران نزدیکتان بوده وگرنه این نظام و این قانون میتونه این کشور رو شکوفا کنه ….مجددا بخدا قسم اگر این کار را بکنید به خون شهدا و ایثار گران و همه مردم خیانت کردید ….با خود بیاندیشید که آیا ماندن بر کرسی نمایندگی اگر در آن خدمتی صادقانه نباشد ارزشی برای آخرت شما دارد؟

  11. جناب آقای ملکشاهی ضمن خسته نباشید بنده حسب دیدگاه خودم به شما رای ندادم اما نتیجه ی رای اکثریت همشهریان عزیزم کاملا برایم پذیرفته و محترمه و آرزوی بنده موفقیت شما در شکوفا کردن کوهدشت و توسعه ی آن در جوانب مختلفه …. صحبت هایی که بنده با برخی از هم شهریانم داشته ام مرا به این نتیجه رساند که همه یک دغدغه مشترک داریم و آن رونق و پیشرفت شهرمان است اما این مهم همواره موانعی داشته و فکر می کنم ما بعد سه دهه هم این موانع رو می شناسیم و هم راه برون رفتش رو، یکی از اصلی ترین این موانع انتخاب مدیران اجرایی شهرستانه که باید بر مبنای شایستگی و لیاقت انتخاب بشن نه میزان قرب و بعدشون به جناح و جریان …. شان و جایگاه و شخصیت فردی همچون الهیار ملکشاهی که سالها مدبرانه در مناصب مدیریتی قضا موفق بوده ایجاب میکنه که تسلسل جناحگرایی را در کوهدشت پاره کنه و با بنیان گذاشتن یک روش جدید در انتصاب مدیران برمبنای شایستگی ولو اینکه مخالف باشند نشون بده که با سعه صدر و بزرگمنشی به چیزی غیر از جبران عقب ماندگی ها و سرعت بخشیده به تو سعه شهر با همفکری و همدلی همه ، به چیز دیگری نمی اندیشه. تجربه ثابت کرده مردم خدمت را فراموش نمی کنند ولو اینکه اندک باشه …..امیدوارم مشی و شیوه شما در خدمت به مردم باعث ماندگاری نام شما باشه …… موید به عنایت حضرت حق باشید انشالله

  12. من به شما رای ندادم .ولی امیدوارم باکارهای ارزنده ای که برای همه شهرستان کوهدشت میکنید.نامتان درخاطره ها ومهرتان در دلمان بماند.نه اینکه بعد ازچهارسال شمارادروغگو ومتقلب خطاب کنندإإإاین گوی واین میدان.یاعلی…

    • سلام به همه شما،بنده روز یکشنبه ۵/۶/۹۱ در خدمت امام جمعه محترم و جناب آقای ملکشاهی بودم. ایشان از آقای کاکاوندمدیرکل محترم آب وفاضلاب روستایی و آقای ملکی مدیرکل محترم راه و شهرسازی و آقای موسویخواه رییس شرکت نفت استان برای حضور در بخشها دعوت کرده بودند.و پیگیری جدی برای اسفالت جاده گراب تا چهپیت و احداث وآسفالت جاده وزکور _چهارخطه کردن جاده کوهدشتت به زانوگه _تکمیل و راه اندازی پمپ بنزین کونانی و پمپ گاز کوهدشت _ متصل نمودن جاده زیرتنگ به رومشگان و تکمیل پروژه های آبرسانی روستاها داشتند و در همانجا تصمیمات جدی در این خصوص گرفته شد.

      • دم امام جمعه گرم
        راستی تا حالا دیدید نماینده ی مثلاً منتخب شهرمون دست امام جمعه رو ببوسن؟
        ندیدین؟اگه بخواین ببینین راحت می شه دید موقعه نماز جمعه ایی که کوهدشت باشن ایشون.

  13. درود بر جناب ابراهیمی که چنان صادقانه و منطقی مطالبشون رو می گه به نظر من چنانچه جناب ملکشاهی برخی نوشته ها و درخواستها را پاسخ بگویند وجه مردمی تری خواهند داشت همه موفق باشید خوصا میرملاس که علی رغم مشکلات چنین فضایی مهیا کرده

    • من کم وبیش اطلاع دارم تا جایی که میدانم آقای ملکشاهی فرصت ندارند سایت راببینند ونظرات را جواب دهند .البته اگرمسئول دفتر ایشان من باشم یا فردی که ایده وانگیزه داشته باشدمیشود کاری کرد .

    • موافقم

  14. مردم کوهدشت سزاوار خدمتند هرچند در انتخابات مجلس از کاندیداها حرف اجراییات می شنوند ووعده های نشدنی را باور می کنند نماینده های کوهدشت در انتخابات شعار شهرستانی می دهند وباصطلاح در مجلس ش عار کشوری وملی میدهند .. چون شعارها ووعده های انتخاباتی را نمی توانند یا نمی خواهند عملی کنند…

  15. اقای محمد -جاده گراب به چغاپیت ۱۰ روز بپیش اسفالت شده تبلیغ وتملق کافیه ………………….

    • جناب آدینه وند عزیز! اگر برای تکمیل اطلاعات خودت هم که شده سری به اداره راه کوهدشت بزن.آسفالت گراب تا گودی بعد از روستای اولا انجام شده و قرارداد آن تا همان نقطه بود ولی با حضور مدیرکل محترم راه وشهرسازی و تاکید نماینده محترم آسفالت آن تا چهپیت کوشکی ادامه خواهد یافت.

  16. عجب آشفته بازاریست کوهدشت……….

  17. امور اجرایی در شهرستان کار نماینده دولت است نماینده وظیفه قانونگداری ر ا دارد خدمات بایستی به پای دولت گذاشته شود نه نماینده …………….

  18. در طول انقلاب این نمایندگان ما هیچگاه نفهمیدن که کار آنها وضع قوانین است و بعد رسیدگی به مشکلات مردم و استیضاح و سوال از وزیران و رئیس جمهور رای اعتماد به وزیران و…اما افسوس که نمایندگان ما فقط و فقط برای راضی نگهداشتن چند نفر همیشه به فکر عزل و نصب های بی خودی و اجرای قوانین هستن که ای نه جزء وظایف آنها نمی باشد.

  19. با سلام
    جناب آقای ملکشاهی نماینده محترم شهرستان کوهدشت انسانها وقتی بیشتر سواد وعلم دارن باید به خدا نزدیک بشن و شکر گذار نعمت ها ی او باشن اما متاسفانه اگه یه سر به مطب شخصی دکترهای شهرستان کوهدشت بزنی برای اینکه وظیفه شخصی خود را طبق قسمی که یاد کرد ه اندانجام بدهند با پدیده وحشتناک زیر میزی روبه رو میشی که در شان یه متخصص نیست برای یه عمل ساده باید حداقل زیرمیزی ۵۰۰هزار تومان بدی که به بیمارستان برای بستری یا عمل معرفی ات کنه البته مخارج بیمارستان حداقل ۱۰درصد این زیرمیزی نمیشه لطفا رسیدگی کنید خواهشا……………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.