- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده کوهدشت: دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات برنامه جدی نمایندگان است

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات برنامه جدی نمایندگان است.

 

 الهیار ملکشاهی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: مجمع نمایندگان استان نیز تلاش گسترده و هدفمندی را با هدف همراهی و همکاری با مدیریت اجرایی استان در زمینه تامین اعتبارات و جذب حمایت های موردنیاز برای تداوم روند رشد و توسعه همه جانبه استان لرستان در دستور کار قرار داده است.

 

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به لزوم تامین اعتبارات برای رفع محرومیت‌های استان اظهار کرد: به همین منظور برای حضور یکی از نمایندگان لرستان در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رایزنی ها و پیگیری های لازم از طریق هیات رییسه مجلس انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: حضور یکی از نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق، نقش مهمی در تامین منابع مالی و اعتباری موردنیاز برای رشد و تعالی استان دارد.

 

  وی با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی در حقیقت یک دولت و مجلس کوچک در سطح استان ها برای توزیع اعتبارات و منابع مالی است، اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به استان ها از طریق این شورا و براساس شاخص ها و معیارهای کارشناسی در راستای برقراری عدالت در تخصیص منابع توزیع می شود.

  رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت منطقی و عدالت محور شورای برنامه ریزی در سطح استان‌ها موجب تصمیم گیری صحیح، توزیع دقیق منابع، استفاده از ظرفیت های مدیریتی و شفاف سازی در هزینه کرد اعتبارات می شود.

 

ملکشاهی با اشاره به اینکه نمایندگان لرستان مدیریت سه کمیسیون مجلس شورای اسلامی را دراختیار دارند، افزود: این نشان دهنده ظرفیت بالا و ویژه نمایندگان استان در قوه مقننه به منظور هموار کردن مسیر رشد و تعالی استان لرستان است که باید از این موقعیت ممتاز به بهترین شکل برای عمران و آبادانی این استان استفاده کرد.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از حقانیت استان در زمینه تخصیص اعتبارات موردنیاز در بخش های مختلف به ویژه حوزه عمرانی و افزایش سهم استان از منابع مالی دولت، یکی از برنامه های جدی نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی است تا با همکاری و همراهی مدیریت اجرایی استان بتوانیم زمینه رشد و توسعه همه جانبه این استان را فراهم کنیم.

 

ملکشاهی گفت: برای همین منظور لازم است اطلاعات و آمار فعالیت ها ، اقدامات و نیازهای استان لرستان به صورت دقیق و روزانه در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس قرار گیرد تا بتوانند با اشراف کامل بر شرایط استان، ضمن تشریح نیازها و شرایط استان از حقوق مردم تلاشگر و کم توقع این دیار به خوبی دفاع کنند.