تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بزرگان موسیقی لرستان در کوهدشت/ هنرنمایی ستاره ها

  • کد خبر : 85317
  • 13 اردیبهشت 1395 - 8:13

  نوازندگان برجسته ی کمانچه استان لرستان در شهرستان کوهدشت کنسرت برگزار می کنند. به گزارش میرملاس ؛ هیچگاه در آسمان موسیقی کوهدشت این همه ستاره ندرخشیده است . در رویدادی بی نظیر که در ۱۷ اردیبهشت شکل می گیرد تا کنون این همه ستاره ی موسقی یکجا جمع نشده است . گویا مهمانانی ارجمند از […]

IMG_20160427_004729-1

 

نوازندگان برجسته ی کمانچه استان لرستان در شهرستان کوهدشت کنسرت برگزار می کنند.

به گزارش میرملاس ؛ هیچگاه در آسمان موسیقی کوهدشت این همه ستاره ندرخشیده است . در رویدادی بی نظیر که در ۱۷ اردیبهشت شکل می گیرد تا کنون این همه ستاره ی موسقی یکجا جمع نشده است .
گویا مهمانانی ارجمند از اساتید موسقی ملی ایران نیز به عنوان مهمان برای دیدن این کنسرت به کوهدشت می آیند .برای همشهریان کوهدشتی فرصت خوبی فراهم شده است تا گوش دل به نوای کمانچه ی اساتید این ساز بسپارند و خیال خاطره های خود را دردشتی لبریز از ترانه و آوا رها سازند .

گروه موسیقی کمان آوا متشکل از نوازندگان و اساتید طراز اول کمانچه لرستان به سرپرستی استاد علی اکبر شکارچی ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ رأس ساعت ۱۹:۳۰ در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت به اجرای برنامه می پردازند.

اساتید به نام دیگری چون فرج علی پور، محمد باجلاوند، فرشاد سیفی، حامد فیضیان و شهاب خاکسار در این برنامه استاد شکارچی را همراهی می کنند.

زحمات اجرایی برنامه نیز همچون همیشه بر عهده ی مرد پرکار این روزهای موسیقی لرستان امین عباسیان است.

راه های تهیه بلیط:

سایت اینترنتی www.iranconcert.com

چاپ بهزاد گرافیک کوهدشت – خیابان رهبری، جنب خرم فوکا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳
  1. باسلام و ادب
    عرض خسته نباشید به عاملان این رویداد بزرگ موسیقی ،
    کاش میشد این بزرگان عرصه موسیقی لرستان که در سطح کشور هم شهره میباشند روزی به شهرستان هنردوست نورآباد نیز مشرف میشدند ، قطعا در دیار مهرورزی دلفان با استقبال شایسته ای روبرو خواهند شد .
    به امید آن روز همچنان منتظر میمانیم … یاعلی

  2. نخستین بار که قطعاتی از موسبقی لرستان با صدای گرم و کمانجه نواری استاد علی اکبر شکارچی با ضبط صوت های قدیمی گوش کردم هنوز آن ترانه در گوشم نوازش می کند و بعضی وقتها آنها را زیرلب و با صدای آرام می خوانم و دوست داشتم روزی از نزدیک شاهد خوانندگی ایشان باشد اکنون که این فرصت دست داده و استاد شکارچی به همراه نوازندگان و بزرگان موسیقی لرستان در کوهدشت برنامه اجرا خواهند کرد این رویداد مهم فرهنگی را به فال نیک گرفته و حتما در آن شرکت خواهیم کرد جا دارد از دست اندارکاران و بانیان ابن کنسرت نهابت تشکر بعمل آید

  3. ما که نتونستیم ببینیم ای کاش گزارش تصویری این کنسرت رو حداقل بتونیم ببینیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.