تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

استاندار لرستان: اقتصاد درد اصلی لرستان است

  • کد خبر : 85450
  • 19 اردیبهشت 1395 - 9:44

    به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد احیای ظرفیت‌های راکد استان لرستان در خرم‌آباد، اظهار داشت: درد استان لرستان درد مسائل اقتصادی است که باید مشکلات مربوط به آن برطرف شوند. استاندار لرستان ادامه داد: اینکه این استان به عنوان پایلوت تحقق اقتصاد مقاومتی درکشور انتخاب شده است، […]

 

 

به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد احیای ظرفیت‌های راکد استان لرستان در خرم‌آباد، اظهار داشت: درد استان لرستان درد مسائل اقتصادی است که باید مشکلات مربوط به آن برطرف شوند.

استاندار لرستان ادامه داد: اینکه این استان به عنوان پایلوت تحقق اقتصاد مقاومتی درکشور انتخاب شده است، یک فرصت را فراهم کرده است.

وی افزود: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را انجام دهند، می‌توان شاهد جهش خوبی در راستای توسعه و پیشرفت در استان بود.

این مسؤول با تاکید به برداشتن بی‌قید و شرط موانع تصریح کرد: تحقق این امر کاری بسیار سخت اما امکان‌پذیر است.

بازوند از مدیران خواست که ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی که از طرف مقاوم معظم رهبری مطرح شده است را به خوبی مطالعه کنند تا با مفهوم اصلی آن آشنا شوند.

استاندار لرستان اضافه کرد: همه مسؤولان استانی به طور حتم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن مشکلات استان باید همکاری کنند.

وی با بیان اینکه باید به فکر بیکاری جوانان استان بود، گفت: چرا در استان احداث یک گلخانه باید ۱۲ سال طول بکشد؟ این موضوع باعث می‌شود که مردم برداشت درستی از عملکرد دولت نداشته باشند.

این مسؤول به کارخانه تعطیل شده چرم و پوست نیز اشاره کرد و افزود: کارخانه‌ای که زمانی ۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار بوده‌اند، چرا به خاطر منافع یک شخص که آن را خریداری کرده است باید تعطیل شود.

بازوند در پایان تاکید کرد: باید افرادی که باعث تعطیل شدن ظرفیت‌های استان می‌شوند، پاسخگو باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. فردی شرور چندروزپیش تعدادی ازمنازل مسکونی را درشهرستان پلدختر بااستفاده از بولدوزر متعلق به شرکت وابسته به راه وترابری استان تخریب ومتواری شده است چرااستاندارلرستان به این مساله که امنیت اجتماعی استان را خدشه دارکرده ورودپیدانمیکند؟

  2. باسلام از جناب بازوند استاندار محترم می خواهیم از نیروهای ارزشی و با تجربه و همکاران قدیمی خودشان همچون مهندس ملکی راد استفاده کنند و نگذارند صف بندی های سیاسی باعث مهاجرت نیروهای اجرایی استان بشوند.جناب بازوند شما از توانایی های ملکی راد خبردار هستید و واقعا متاسف می شویم که لجاجت و تعصبات سیاسی باعث شوند نیروهایی همچون ملکی راد که منبع خیر و اجرا در استان هستن به حاشیه کشیده شده یا از این استان مهاجرت کنند.مگه در استان لرستان چند نفر نیروی مخلص وبا کارنامه درخشان همچون ملکی راد داریم.لطفا ملاحظه فرمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.