تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

استاندار خوزستان تغییر کرد

  • کد خبر : 85519
  • 21 اردیبهشت 1395 - 13:16

    معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به خدمات مدیریتی استاندار خوزستان، با بیان این‌که مقتدایی از مدیران با تجربه، فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود، گفت: طی نامه‌های جداگانه‌ ای که دکتر مقتدایی به رییس‌جمهور و وزیر کشور داشت، در نهایت با اصرار وی با درخواست بازنشستگی […]

IMG10203386

 

 

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به خدمات مدیریتی استاندار خوزستان، با بیان این‌که مقتدایی از مدیران با تجربه، فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود، گفت: طی نامه‌های جداگانه‌ ای که دکتر مقتدایی به رییس‌جمهور و وزیر کشور داشت، در نهایت با اصرار وی با درخواست بازنشستگی ایشان موافقت شد.

محمدحسین مقیمی در جلسه تودیع دکتر مقتدایی در جمع مدیران ستادی استان اظهارکرد: آقای مقتدایی بارها بنای جدایی گذاشته بودند. برای من که وی را می‌شناسم خیلی سخت بود که برای تودیع وی به خوزستان بیایم. صمیمانه از خدمات ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مقتدایی هر کجا می‌روند منشاء خیر هستند؛ چه در دوره نمایندگی مجلس، دوره اول استانداری خوزستان و هرمزگان. در این دوره نیز توفیقات خوبی داشتند و به نحو شایسته‌ای استان را مدیریت کردند.

مقیمی گفت: طی یک سال اخیر که به وزارت کشور رفتم یکی از استان‌هایی که نگرانش نبودیم و فکر می‌کردیم مدیران منطقه درست مدیریت می‌کنند استان خوزستان با حضور آقای مقتدایی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: دکتر مقتدایی بارها بنای جدایی گذشته بود. همیشه دنبال عدم تمدید ماموریت از نفت بودند. این بار به رییس‌جمهور و وزیر کشور نامه نوشتند و درخواست بازنشستگی کردند.

مقیمی با اشاره به وضعیت استان خوزستان، به خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای آقای مقتدایی از جمله در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با مدیریت وی امسال مدیریت خوبی در زمینه اعزام زوار اربعین اعمال شد. مشکلات مرزی، آبی و خاکی استان خوزستان مرتفع و حوادث سیل اخیر نیز به خوبی مهار شد. ان‌شاءالله خداوند به ایشان توفیق خدمت بیشتر دهد.

وی افزود: مقتدایی از مدیران ارزشمند نظام و مایه مباهات است و حقیقا از دیشب که بنا شد برای این منظور به خوزستان بیایم، برای من خیلی سخت بود چون ایشان را خوب می‌شناسم.

معاون وزیر کشور بیان‌کرد: ان‌شاءالله از خدمات ایشان به عنوان مشاور وزیر کشور بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه آقای فرج‌الله خبیر به عنوان سرپرست استانداری خوزستان معرفی و دکتر عبدالحسن مقتدایی به عنوان مشاور وزیرکشور معرفی شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.