تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

محمدی : کارگروه ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط لرستان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 85523
  • 22 اردیبهشت 1395 - 10:52

    مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از راه اندازی کارگروه استانی ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط این استان خبر داد. به گزارش میرملاس ، فرزاد محمدی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه استانی ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط لرستان اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال […]

1903880

 

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از راه اندازی کارگروه استانی ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، فرزاد محمدی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه استانی ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط لرستان اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۵ به‌ عنوان سال اقتصاد مقاومتی و همچنین با توجه به تأکیدات رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اجرای طرح رونق صنایع کوچک و متوسط این کارگروه در لرستان تشکیل شد و هدف از تشکیل آن برطرف کردن مشکلات صنایع کوچک، متوسط و حمایت این واحدها برای بالا بردن تولید و اشتغال است.

وی با تاکید بر ارائه دستورالعمل های ابلاغی به سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرکهای صنعتی عنوان کرد: در این راستا این دو دستگاه نسبت به هماهنگ کردن دستورالعمل های ابلاغی و رفع مغایرت ها اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان تصریح کرد: همچنین استعلام از سازمان های متبوع، پشنهاد تغییر سقف تسهیلات، اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی و خانه صنعت و معدن همراه با نصب بنر، شناسایی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط متقاضی تسهیلات ظرف ۲۰ روز، ارزیابی مجدد وثایق واحدها از طرف بانکها و مازاد وثایق از طریق دیگر بانکها باید از سوی این کارگروه در دستور کار قرار گیرد.

محمدی در پایان  اظهار داشت: برگزاری جلسات این کار گروه به صورت هفتگی و همچنین ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت فیزیکی کار به صورت هفتگی از دیگر مصوبات این کاررگوه باید باشد.مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.