تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

«روز بین‌المللی خرم‌آباد» برگزار شود/تبدیل لرستان به مقصد گردشگری

  • کد خبر : 85535
  • 20 اردیبهشت 1395 - 13:29

  استاندار لرستان بر لزوم برگزاری «روز بین المللی خرم آباد» تاکید کرد. به گزارش میرملاس ؛  هوشنگ بازوند در مراسم روز نکوداشت خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه امروز بعد از ۲.۵ سال شاهد تحقق شعار تبدیل لرستان به مقصد گردشگری هستیم اظهار داشت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام نوروز […]

IMG_4046

 

استاندار لرستان بر لزوم برگزاری «روز بین المللی خرم آباد» تاکید کرد.

به گزارش میرملاس ؛  هوشنگ بازوند در مراسم روز نکوداشت خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه امروز بعد از ۲.۵ سال شاهد تحقق شعار تبدیل لرستان به مقصد گردشگری هستیم اظهار داشت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام نوروز حدود ۶۵ درصد شعار تبدیل لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تحقق یافت.

وی با بیان اینکه با تحقق ۱۰۰ درصدی این شعار فاصله داریم و باید تلاش ها در این زمینه ادامه داشته باشد عنوان کرد: در این راستا تلاش های ستاد تسهیل سفرهای نوروزی لرستان برای تحقق این شعار قابل تقدیر است.

استاندار لرستان همچنین از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری خرم آباد و شورای اسلامی این شهر در ایام نوروز امسال و ارائه خدمات به گردشگران تقدیر کرد و گفت: نامگذاری خرم آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری کشور فرصت بسیار خوبی برای جذب گردشگر و همچنین رونق این حوزه در استان است.

بازوند با تاکید بر اینکه باید در سالهای آینده برنامه ریزی ها در این زمینه بهتر شده و زمینه برای معرفی لرستان در بیرون از استان نیز فراهم شود عنوان کرد: باید این برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که ما روزی شاهد برگزاری «روز بین المللی خرم آباد» باشیم.

وی با اشاره به جاذبه های بی نظیر گردشگری لرستان بیان داشت: وجود چشمه های منحصر به فرد در شهر خرم آباد می تواند موجب رونق گردشگری در این شهر شود.

استاندار لرستان با اشاره به قرار گیری لرستان در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب ادامه داد: این امر برای استان یک فرصت بوده تا شعار تبدیل لرستان به مقصد گردشگری محقق شود.

بازوند با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای ماندگاری مسافران و گردشگران در لرستان عنوان کرد: هنر ما این بوده که این موضوع در استان تحقق یابد و این امر نیز با ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه گردشگری استان فراهم می شود.

وی با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری لرستان می تواند موجب رونق اقتصاد و همچنین ارتقا سرانه درآمدی مردم لرستان شود عنوان کرد: انتخاب لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم کشور یک فرصت بوده و باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار لرستان بر لزوم ایجاد جاذبه های گردشگری دست ساز در لرستان تاکید کرد و گفت: نبود این جاذبه ها برای استان یک ضعف محسوب می شود و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه برای ایجاد این جاذبه های دست ساز را در استان فراهم کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. این همه شعار هستش.مردم ایران دیگه از شیراز و اصفهان … خسته شدند و براشون تکراری شده و به لرستان میان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.