تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

بیرانوند بالاخره پرسپولیسی شد

  • کد خبر : 85566
  • 28 اردیبهشت 1395 - 7:38

  علیرضا بیرانوند با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند دروازبان ملی پوش کشورمان که در فصلی که روز جمعه گذشته به پایان رسید در تیم فوتبال نفت تهران بازی می کرد و قصد داشت در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد ، دقایقی پیش با […]

2079083

 

علیرضا بیرانوند با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند دروازبان ملی پوش کشورمان که در فصلی که روز جمعه گذشته به پایان رسید در تیم فوتبال نفت تهران بازی می کرد و قصد داشت در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد ، دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم  قرارداد رسمی امضا کرد.

بیرانوند با امضای قرارداد خود به مدت ۲ فصل پیراهن دروازبانی پرسپولیس را بر تن می کند تا بدین ترتیب سرخپوشان نخستین خرید خود را در فصل نقل و انتقالات ثبت نمایند.

لازم به ذکر است علیرضا بیرانوند متولد سال ۱۳۷۱ در شهر  خرم آباد می باشد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم نفت تهران را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خدا را شکر .
    مشکل سنگربانی پرسپولیس محبوب با خرید این هم استانی عزیز مرتفع گردید . شاید بعد از عابدزاده بیرانوند بهترین دروازه بان قرمزها باشد. برای این همزبان ارزشمند که جزء مفاخر استان لرستان میباشد در فصل آتی آرزوی موفقیت میکنیم . انشاالله پوشیدن پیراهن شماره ۱ تیم ملی نیز برزانده قامت رعنایش باشد . بامید انروز .

  2. به امید قهرمانی در لیگ آینده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.