تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

لرستان پرچمدار و موتور محرک اقتصاد مقاومتی در کشور است

  • کد خبر : 85623
  • 30 اردیبهشت 1395 - 20:35

به گزارش میرملاس؛عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به انسجام و وحدت حاکم در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمنان نسبت به کشور ایران حس دارند زیرا می‌دانند نظام جمهوری اسلامی مرکز درخشش اسلام است، ما ملتی بزرگ هستیم و کارهای بزرگی را نیز انجام دادیم. وزیر کشور ادامه […]

photo_2016-05-19_20-34-08

به گزارش میرملاس؛عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به انسجام و وحدت حاکم در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمنان نسبت به کشور ایران حس دارند زیرا می‌دانند نظام جمهوری اسلامی مرکز درخشش اسلام است، ما ملتی بزرگ هستیم و کارهای بزرگی را نیز انجام دادیم.

وزیر کشور ادامه داد: پذیرفتن انرژی هسته‌ای بعد از سال‌ها و برگشتن تحریم‌ها از سوی دشمنان نشان‌دهنده این نیست که آنها عقلشان سرجای آمده قطع به یقین دشمنان نظام به دنبال فتنه هستند و ما نیز باید آماده مقابله با آنها باشیم.

وی با بیان اینکه در کشورهای عراق و سوریه ناامنی به وجود آمده است گفت: در جای جای سوریه دشمنان لانه کرده‌اند و در چنین زمانی باید قدردان امنیت داخلی کشور و همچنین در منطقه باشیم.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان کرد: کشور ایران تجربه‌های فراوانی در اداره کشور در زمان‌های بحران دارد و اکنون نیز مقام معظم رهبری با تدبیر خود در اقتصادی مستحکم، پویا و توأم با توسعه و رشد تأکید دارد.

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: ما باید اقتصاد خودمان را درون‌زا کنیم و از مشارکت مردم را از دست ندهیم، بازار بیرون از کشور تکیه بر عدالت، جذب سرمایه‌گذاری و توازن اقتصادی کشور باید در برنامه‌ریزی‌ها دیده شود.

وزیر کشور با بیان اینکه رهبر سر انگشت تدبیر را رو به موضعی گرفته است که می‌تواند باعث تحقق عدالت اقتصادی در کشور شود، مطرح کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از نظر علمی، تجربی، فردی و همچنین اجتماعی قابل قبول است و از طرفی دیگر برای هریک از ما تکلیف است.

وی عنوان داشت: دنیا در حال افزایش قدرت و سرعت تغییرات در زمینه‌های تکنولوژی، علم و صنایع با سرعت شگفت‌انگیزی حرکت می‌کند بنابراین اندیشه‌های گذشته که ما به آن عادت کرده‌ایم را باید تغییر داد.

این مسئول تحقق اقتصاد مقاومتی را مرهون همت، مقاومت و خلاقیت دانست و اظهارداشت: انتخاب استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی به دلیل وجود ظرفیت‌های مهم آن و مباحث اقتصادی درون این استان است که باید ضعف‌ها و خلاقیت‌های آن با ساماندهی مناسب برای سایر استان‌ها الگو شود.

وی لرستان را پرچمدار و موتور محرکه اقتصاد مقاومتی کشور دانست و بیان کرد: این استان می‌تواند جلودار جریان عظیمی در تاریخ اقتصادی کشور باشد و مسئولان باید آماده این جهش شوند.

رحمانی‌فضلی در پایان تاکید کرد: ما باید نگرش‌هایمان را درست کنیم و با فرهنگ‌های مناسبف نوع تفکر مناسبی را در میان مردم ایجاد کنیم تا همگی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پای کار بیایند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. لرستان پرچمدار اقتصاد ….
    بازم لرستانیا رفتیم سر کار

  2. آقای وزیر بفرمایید ببینم بودجه ای باخود آورده ای یا …؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.