تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

محسن رضایی : مردم و روحانیت لرستان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی موثری داشتند

  • کد خبر : 85667
  • 03 خرداد 1395 - 12:29

  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید حقیقت جنگ و دفاع مقدس را آن گونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم چرا که این امانتی در دست ماست. به گزارش میرملاس؛ محسن رضایی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: دلیل […]

2486_594

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید حقیقت جنگ و دفاع مقدس را آن گونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم چرا که این امانتی در دست ماست.

به گزارش میرملاس؛ محسن رضایی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: دلیل سفر من به لرستان همزمان با سوم خرداد احترام به شهدا، رزمندگان، ایثارگران و روحانیت این استان بوده است.

 رضایی گفت: ما وظیفه داریم که دوران دفاع مقدس را آنگونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم و در حقیقت همان کاری را که حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا انجام دادند را باید انجام دهیم.
وی اظهار داشت : مردم و روحانیت لرستان در طول هشت سال دفاع مقدس همواره در صحنه بودند و نقش آفرینی های موثری از خود نشان دادند.دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه روحانیت هم در صحنه رزم و هم در صحنه تبلیغات هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته اند عنوان کرد: امام فرمودند ما مانند امام حسین(ع) وارد جنگ شدیم و مانند این امام بزرگوار نیز از جنگ خارج می شویم.

رضایی با بیان اینکه مانند امام حسین(ع) از جنگ خارج می شویم به معنی کاری که حضرت زینب (س) انجام داده اند، است افزود: کسانی که شهید شدند کار حسینی انجام دادند و ما نیز که توفیق را پیدا نکردیم باید حقیقت جنگ و حقیقت دفاع مقدس را آن گونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم چرا که این امانتی در دست ما است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر سردار لر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.