تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فعال شدن ۱۹۸ واحد صنعتی راکد لرستان در سال‎جاری

  • کد خبر : 85695
  • 04 خرداد 1395 - 14:18

  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باید بین تولید کننده، تجار و مسئولین همدلی و همگرایی وجود داشته باشد. به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، محمدرضا صفی‌خانی در اولین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‎کننده در استان بیان کرد: امسال سالی مهم برای استان در تاریخ اقتصادی […]

600-640x480

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باید بین تولید کننده، تجار و مسئولین همدلی و همگرایی وجود داشته باشد.

به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، محمدرضا صفی‌خانی در اولین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‎کننده در استان بیان کرد: امسال سالی مهم برای استان در تاریخ اقتصادی آن بوده و در سالی که تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی است، امید می‌رود با اعتقادی که مسئولین استانی دارند این مهم شکل بگیرد.

وی با اشاره به پایلوت قرار گرفتن استان برای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: از این موقعیت باید به بهترین نحو استفاده کرد و برای تحقق این مهم باید بین تولید کننده، تجار و مسئولین همدلی و همگرایی وجود داشته باشد.

صفی‌خانی ادامه داد: امید می‌رود با تلاش و همت مسئولین بتوان استان را به معنای واقعی الگوی اقتصاد مقاومتی برای کل کشور قرار داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: در سند اقتصاد مقاومتی لرستان این سازمان نیز برنامه‌هایی برای تحقق این مهم در دست اقدام دارد تا بتوان با آن استان را از رکود اقتصادی خارج کرد.

وی گفت: از جمله محورهای اصلی این برنامه‌ها می‎توان به فعال کردن ۱۹۸ واحد صنعتی راکد استان اشاره کرد که با اجرای برنامه‌هایی و تزریق ۴۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به آن قصد بالا بردن ظرفیت‌های آنها را داریم.

صفی‌خانی تصریح کرد: البته واحدهایی که به این شکل قرار است مورد حمایت قرار گیرند باید قدرت رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: تخصیص قابل توجهی اعتبار به صنعت استان تزریق شده اما به دنبال هدایت درست آن در جهت تحقق اهداف سیاستی اقتصاد مقاومتی هستیم تا شاهد شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال تا پایان سال جاری باشیم.

وی گفت: همچنین ۱۸ طرح بزرگ شکل گرفته در استان در حال بررسی هستند که موانع سد راه آنها برداشته شوند؛ قصد داریم تا سال ۹۶ با پیش‌بینی تأمین اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این واحدها شاهد بالا رفتن جایگاه استان در اقتصاد ملی و ایجاد اشتغال باشیم.

صفی‌خانی از جمله این واحدهای بزرگ به لاستیک‌سازی خرم‌آباد و صنایع غذایی گهر اشاره کرد و افزود: همچنین قصد داریم زیرساخت‌های صنعت استان که در قالب پروژه‌های بزرگ و کوچک تعریف شده‌اند را تعیین تکلیف کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به جشنواره حمایت از مصرف کننده بیان کرد: سازمان حمایت از مصرف کننده حدود ۱۴ سال است که در تمامی استان‌ها این جشنواره را برگزار می‌کند، اما در لرستان تا امسال نتوانستیم این امر را انجام دهیم و از واحدهای برتر تجلیل کنیم.

وی گفت: امسال با توجه به تدوین اساسنامه گواهی حمایت از مصرف کننده از شش واحد رعایت کننده برتر حقوق مصرف‌کننده استان تجلیل به عمل می‌آید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۱
  1. نور آبآدیها همگی اذعان دارند با مدیریتی که دز شهرستان دلفان وجود دارد مدیریت استان نسبت به این شهرستان بی تفاوت وحتی یک گام مثبت بر نداشته است ادارهای که سالهاست به حال خود زها ویله شده ونظآرتی بر آن نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.