تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

ایجاد اشتغال موسسه مالی و اعتباری فردوسی برای ۶۰۰ نفر از جوانان لرستانی

  • کد خبر : 8582
  • 03 شهریور 1391 - 20:50

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری فردوسی گفت: موسسات مالی و بانکی می توانند با پرداخت تسهیلات به متقاضیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی، شرایط لازم برای رونق فعالیت های اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار را فراهم کنند. ‘علی دولتشاهی’ در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری فردوسی گفت: موسسات مالی و بانکی می توانند با پرداخت تسهیلات به متقاضیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی، شرایط لازم برای رونق فعالیت های اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار را فراهم کنند.

‘علی دولتشاهی’ در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان افزود: این موسسه در ۱۸ ماه فعالیت خود اقدامات موثر و گسترده ای را در زمینه راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در قالب پرداخت تسهیلات به صاحبان صنایع در بخش خصوصی انجام داده است.

دولتشاهی اظهار داشت: موسسه فردوسی با ۱۷ شعبه در سطح استان لرستان و ۳۴۰ شعبه در سطح کشور فعالیت گسترده ای را در راستای کمک به رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور آغاز کرده است.

به گفته وی، درهمین ارتباط این موسسه در راستای کمک به توسعه و پیشرفت استان لرستان، زمینه اشتغال بکار ۶۰۰ نفر از جوانان تحصیلکرده و جویای کار را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای حل معضل بیکاری در لرستان جذب سرمایه گذار است، تصریح کرد: این موسسه با هدف ایجاد اشتغال و در راستای ارایه خدمات بانکی به مردم تاسیس شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8582
  • ارسال توسط :
  • 647 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد اشتغال موسسه مالی و اعتباری فردوسی برای ۶۰۰ نفر از جوانان لرستانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.