تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

معلم حق التدریس جذب می‌کنیم

  • کد خبر : 86221
  • 22 خرداد 1395 - 16:13

به گزارش میرملاس؛علی اصغر فانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نیز تعدادی از معلمان آزاد و مربیان پیش دبستانی در آموزش و پرورش مشغول به تدریس خواهند شد. وی گفت:‌ بخشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش را نیز امسال با اضافه کاری معلمان رسمی به صورت […]

فانی

به گزارش میرملاس؛علی اصغر فانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نیز تعدادی از معلمان آزاد و مربیان پیش دبستانی در آموزش و پرورش مشغول به تدریس خواهند شد.
وی گفت:‌ بخشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش را نیز امسال با اضافه کاری معلمان رسمی به صورت حق التدریسی جبران خواهیم کرد.
فانی به تعداد معلم حق التدریس جذب شده اشاره نکرد و افزود: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از دو ماه پیش شروع شده است و تا دو ماه دیگر این ساماندهی به پایان می رسد و با مشخص شدن تعداد معلمان موردنیاز تعداد معلم حق التدریس جذب شده مشخص خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پیشنهاد استخدام ۲۰ هزار نفر را در آموزش و پرورش به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داده ایم که شامل ۱۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ هزار نفر نیز فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها خواهد بود.
فانی گفت: تلاش می کنیم آزمون استخدامی امسال زودتر برگزار شود و فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مدرک کارشناسی و بالاتر بتوانند در این آزمون شرکت کنند.
وی به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندی خواهند شد و احکام آن ها صادر می شود و افزایش حقوقی طبق رتبه کسب شده خواهند داشت و سایر کارکنان آموزش و پرورش نیز مشمول افزایش حقوق هرساله کارکنان دولت خواهند شد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.