تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نعمت‌پور: هنوزم از نرفتن به المپیک، ناراحتم/ برخی دوست نداشتند، موفقیت من را ببینند!

  • کد خبر : 8625
  • 04 شهریور 1391 - 17:23

نعمت‌پور: از نرفتن به المپیک، هنوزم ناراحتم برخی دوست نداشتند، موفقیت من را ببینند! فرنگی‌کار کوهدشتی وزن ۸۴ کیلوگرم سابق تیم ملی که برای المپیک لندن انتخاب نشد، هنوز از نحوه انتخاب کشتی‎گیر این وزن در المپیک ناراحت است. طالب نعمت‌پور که رابطه به جای ضابطه باعث شد به المپیک نرود در گفت‏وگو با خبرنگار […]


نعمت‌پور: از نرفتن به المپیک، هنوزم ناراحتم

برخی دوست نداشتند، موفقیت من را ببینند!

فرنگی‌کار کوهدشتی وزن ۸۴ کیلوگرم سابق تیم ملی که برای المپیک لندن انتخاب نشد، هنوز از نحوه انتخاب کشتی‎گیر این وزن در المپیک ناراحت است.
طالب نعمت‌پور که رابطه به جای ضابطه باعث شد به المپیک نرود در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، در خصوص نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ لندن، اظهار کرد: کسب بهترین نتیجه تاریخ ایران در تمام رشته‏های ورزشی در المپیک توسط کشتی فرنگی نشان‎دهنده موفقیت تیم است، هرچند معتقدم می‎توانستیم در چند وزن نتایج بهتری بگیریم.

وی تصریح کرد: در اوزان ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم با توجه به شناختی که از اخلاقی و باباجان‏زاده داشتم انتظار کسب نتایج بهتری در این دو وزن داشتم. انریکه هرناندز که اخلاقی را شکست داد در دو جام جهانی او را شکست داده بودم.

نعمت‌پور در پاسخ به سؤالی که اگر شما در المپیک بودید، از اخلاقی بهتر نتیجه می‌گرفتید؟ جواب داد: من که نرفتم و چون تجربه المپیک را ندارم، نمی‌توانم بگویم چه نتیجه‏ای می‎گرفتم. اما اگر می‎رفتم با تمام وجود تلاش می‌کردم که کشتی‏گیر کوبایی را ببرم و فقط برای کسب مدال تلاش می‏کردم.

این کشتی‌گیر لرستانی با بیان اینکه هنوز از نحوه انتخاب فرنگی‌کار تیم ملی در وزن ۸۴ کیلوگرم ناراحت هستم، افزود: آرزوی هر ورزشکاری حضور و کسب مدال در المپیک است که متأسفانه این شانس را در شرایطی از من گرفتند که مسابقه انتخابی برگزار نشد و حتی نخواستند ببینند نعمت‎پور پس از ناکامی در مسابقات قزاقستان، روزبه‌روز شرایطش بهتر می‌شود. قبل از المپیک به مسابقات جام جهانی رفتم و با کسب ۵ پیروزی نتایج خوبی گرفتم اما برخی دوست نداشتند، موفقیتم را ببینند.

وی با بیان اینکه هرچند از نرفتن به المپیک دلخورم، اما دیگر نمی‎خواهم به گذشته فکر کنم اذعان کرد: می‌خواهم دوباره با تمام قدرت برگردم. فعلاً۲۷ سال دارم و نمی‌دانم آیا برای المپیک بعدی هستم یا نه؟ اما معتقدم اگر برنامه‌ریزی درست باشد می‌توانم در المپیک ۲۰۱۶ برزیل باشم و کرم جابر ابراهیم مصری با ۳۶ سال سن به فینال ۸۴ کیلوگرم المپیک لندن رسید.

نعمت‌پور در پاسخ به سؤالی که برخی کارشناسان معتقدند حضور ایرج اسفندیاری‎فر در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، سبب انتخاب اخلاقی برای المپیک شده، گفت: آقای اسفندیاری‎فر مربی سازنده حبیب بوده و طبیعی است که بین من و اخلاقی، کشتی‌گیر خودش را انتخاب کند و به نظر من این کار طبیعی است.

این فرنگی‎کار خاطرنشان کرد: در فرودگاه به استقبال کاروان تیم کشتی فرنگی رفتم. من و حبیب از جوانان با هم هستیم و کشتی قسمتی از زندگی ماست که چند سال طول می‎کشد و تمام می‌شود، مشکلی با حبیب ندارم و با هم دوست هستیم.

وی در پایان با اشاره به مبهم بودن حضور محمد بنا در تیم ملی گفت: هرچند من نمی‎توانم در این خصوص نظر بدهم و تصمیم با خود آقای بنا است، اما موفقیت‎های ایشان در تیم ملی دست نیافتنی است و اگر قصد ادامه کار داشته باشد، به نفع کشتی کشور است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. اعتقاد دارم خداوند بهترینهارو برای انسان رقم می زند…
    معتقدم با وجود شایستگی شما دوست همشهری من آقای نعمت پور، اینار هم مورد عنایت خداوند قرار گرفته اید المپیکها می آیند و می روند اما آنچه ماندگار است پهلوانیهاست، همچو تختی…
    با مطالبی که اکنون از شما خواندم به روح پهلوانی شما بیشتر پی بردم، کوهدشت به امثال شما نیاز دارد، به ادبیات زیبای شما…
    ان شاا.. شما بتوانید نماینده شایسته شهرستان باشید و گامهای موثری برای ارقای سطح فرهنگی کوهدشت بردارید…
    با قهرمانیتان، با اخلاقتان و رفتارتان…

  2. انریکه هرناندز که اخلاقی را شکست داد در دو جام جهانی او را شکست داده بودم……افسوس ما از خدا را شانس نداریم

  3. با سلام
    آقا طالب شک نکن اگر دوباره به تیم ملی بیایی انشالله در المپیک برزیل قهرمان میشی.

  4. ادامه بده تو میتونی

  5. عزیز ما از کجا معلوم همانند سعید عبدولی نمیشد که عالمی برایش گریست ؟از کجا معلوم همانند مظاهری نمیشد که در آن دل شب من مشت به دیوار زدم و هنوزهم جای ضربه درد میکند ؟از کجا معلوم تن سالم برمیگشتی؟ یادمه وقتی نام تو درلیست منتخب آقای بنا نبود من خیلی ناراحت شدم وخودت گفتی هر چه خیره حالا به جای المپیک به قهرمانی جهان درسال ۲۰۱۳ فکر کن آماده باش میایم استقبالت روی دوشمان تا درب خانه آماده باش.

  6. دو سال و خورده ای به المپیک اسیایی مونده ابتدا تکرار قهرمانی شما رو در اونجا میخوایم پهلوان …….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.