تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

با رعایت نشدن حداقل‌ها، باغ وحش خرم آباد تعطیل می‌شود

  • کد خبر : 86262
  • 24 خرداد 1395 - 10:10

  به گزارش میرملاس؛مهندس مهرداد فتحی بیرانوند در جمع خبرنگاران به باغ وحش کاسیت اشاره کرد و گفت: این باغ وحش یکی از کارهای بدون برنامه در بام لرستان بود که اجرایی شد. در ساخت این مجموعه استانداردهایی که یک باغ وحش باید داشته باشد در نظر گرفته نشده است. مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان […]

 

پیوند+اجباری+شیر+و+ببر+در+باغ+وحش+مشهد+(+عکس)

به گزارش میرملاس؛مهندس مهرداد فتحی بیرانوند در جمع خبرنگاران به باغ وحش کاسیت اشاره کرد و گفت: این باغ وحش یکی از کارهای بدون برنامه در بام لرستان بود که اجرایی شد. در ساخت این مجموعه استانداردهایی که یک باغ وحش باید داشته باشد در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ادامه داد: استاندارد استقرارهای زیستی در باغ و حش کاسیت رعایت نشده ‌و گونه‌هایی نیز از بین رفته‌اند، برای همین محیط زیست به عنوان ناظر به طور جدی در این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی یادآور شد: مشکل تغذیه این حیوانات اصلاح شد و البته باز اصلاحات دیگری لازم دارد. برای واگذاری این باغ وحش دامپزشکی نیز مصر به این کار است و دراین راستا قرار شد مطالعاتی انجام شود و به یک جمع‌بندی برسیم، اما هنوز این کار انجام نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان هم‌چنین به بحث ساخت دانشکده محیط زیست اشاره کرد و با بیان این که در صورت تأمین اعتبار ساخت این دانشکده ‌ ادامه می‌یابد، بیان کرد: در ساخت دانشکده محیط‌زیست اخلالی ایجاد نشده است. در واقع این پروژه مربوط به زمان مدیریت استاندار قبل بود که در حد فنداسیون باقی ماند.

وی اضافه کرد: به علت بالا بودن هزینه‌ها و پایینی اعتبارات نتوانستیم این پروژه را به اتمام برسانیم. کارفرمای آن اداره کل راه و شهرسازی بوده و محیط زیست تنها بهره‌بردار است.فتحی بیرانوند با بیان اینکه اگر اعتباری بگیریم که حتماً این کار انجام می‌شود، روند ساخت ادامه پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.