تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جشنواره تولیدات تلویزیونی «تله‌فیلم رضوی» در لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 86307
  • 25 خرداد 1395 - 19:46

      مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان از برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیونی تله فیلم رضوی در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس؛به نقل از مهر محمد بازوند اظهار داشت: جشنواره تولیدات تلویزیونی تله فیلم رضوی به میزبانی مشترک صدا و سیمای مرکز لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در […]

 

4-2

 

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان از برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیونی تله فیلم رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس؛به نقل از مهر محمد بازوند اظهار داشت: جشنواره تولیدات تلویزیونی تله فیلم رضوی به میزبانی مشترک صدا و سیمای مرکز لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی گفت: جلسه هماهنگی این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور قائم مقام معاونت امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما، مدیر کل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و صدا و سیمای مرکز لرستان برگزار شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان افزود: مراحل فراخوان تحویل آثار، داوری و اعلام نتایج توسط صدا و سیمای مرکز لرستان انجام خواهد شد.

بازوند عنوان کرد: آثار برتر این جشنواره در شبکه های سراسری و شبکه افلاک پخش خواهند شد.

وی از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز لرستان برای برگزاری و پوشش این جشنواره خبر داد و گفت: رسالت تبیین فرهنگ رضوی فرصت گرانقدری بوده که در اختیار ما قرار گرفته و باید این وظیفه را به نحو  احسن به انجام برسانیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. سلام .احسنتم به مدیر کل صداو سیمای استان لرستان . برادر ارزشی .ولایی.جانباز محمد بازوند .نیم نگاهی به زادگاه خود درحدامکان داشته باشید

  2. سلام برادر عزیز آقای بازوند درحیطه کاری خودشان چیزی برای زادگاه خودشان کوتاهی نکردن .من اطلاع دارم یک سری کارها رو برای رومشگان انجام میدن ولی اخلاقی دارن در مورد آنها چیزی نمیگن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.