تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آلودگی هوا پرواز مشهد – خرم‌آباد را لغو کرد

  • کد خبر : 86420
  • 29 خرداد 1395 - 11:50

  مدیر فرودگاه خرم آباد از لغو شدن پرواز مشهد – خرم آباد به دلیل آلودگی هوا خبر داد. به گزارش مرملاس؛اسفندیار کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آلودگی هوای استان لرستان اظهار داشت: این امر موجب شد که پرواز مشهد – خرم آباد که قرار بود صبح امروز برگزار شود لغو […]

لغو-پرواز

 

مدیر فرودگاه خرم آباد از لغو شدن پرواز مشهد – خرم آباد به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش مرملاس؛اسفندیار کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آلودگی هوای استان لرستان اظهار داشت: این امر موجب شد که پرواز مشهد – خرم آباد که قرار بود صبح امروز برگزار شود لغو شود.

وی با بیان اینکه این پرواز قرار بود که از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه خرم آباد برقرار شود عنوان کرد: به دلیل دید کم و وجود گرد و غبار در فرودگاه خرم آباد این پرواز کنسل شد.

مدیر فرودگاه خرم آباد بیان داشت: با وجود تاخیر سه تا چهار ساعتی در فرودگاه مشهد، باز هم این پرواز به دلیل گرد و غبار و دید کم برای فرود در فرودگاه خرم آباد کنسل شد.

کیانی همچنین با بیان اینکه قرار بر این است که پرواز تهران – خرم آباد از سوی شرکت هواپیمایی تابان نیز طی بعدازظهر امروز برگزار شود عنوان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی که بعدازظهر  میزان گرد و غبار در آسمان لرستان کاهش می یابد این پرواز برگزار می شود.

وی بیان داشت: در صورتی که وضعیت هوای استان تغییری پیدا نکند احتمال لغو شدن پرواز تهران – خرم آباد نیز وجود دارد.

مدیر فرودگاه خرم آباد یادآور شد: هم اکنون در هفته ۲۶ تا ۲۸ پرواز در فرودگاه خرم آباد برقرار می شود که چهار مورد از آنها پرواز مشهد است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.