تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

رستمیان : شهرستان دلفان می‌تواند قطب تولید گیاهان دارویی در لرستان باشد

  • کد خبر : 86799
  • 18 تیر 1395 - 8:20

    نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دلفان می تواند قطب تولید گیاهان دارویی در استان لرستان باشد. به گزارش میرملاس ، علی رستمیان در نشست با مدیر کل منابع طبیعی لرستان در سخنانی اظهار داشت: این جلسه اولین جلسه برنامه اقتصاد مقاومتی در راستای تحول و ایجاد اشتغال در […]

2120349

 

 

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دلفان می تواند قطب تولید گیاهان دارویی در استان لرستان باشد.

به گزارش میرملاس ، علی رستمیان در نشست با مدیر کل منابع طبیعی لرستان در سخنانی اظهار داشت: این جلسه اولین جلسه برنامه اقتصاد مقاومتی در راستای تحول و ایجاد اشتغال در شهرستان دلفان بوده که این شروع نقطه عطفی برای ایجاد اشتغال در شهرستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دلفان می تواند قطب تولید گیاهان دارویی از جمله موسیر باشد، عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار به‌ویژه فارغ التحصیلان رشته منابع طبیعی و کشاورزی از دغدغه های ما بوده که با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و با کشت گونه های دارویی و خوراکی می توان به رفع معضل بیکاری در این شهرستان کمک کرد.

فرماندار شهرستان دلفان نیز در این نشست به وضعیت منابع طبیعی شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: از نظر رشد اقتصادی و میزان بیکاری شهرستان دلفان در رتبه بالایی قرار دارد که با اجرای طرح های منابع طبیعی می توانیم این فاصله طبقاتی بیکاری را کاهش دهیم.

بنابراین گزارش، در حاشیه این دیدار کلنگ اجرای پروژه بند خاکی روستای اسلام آباد شهرستان دلفان به زمین زده شد.

همچنین کارت همیار منابع طبیعی توسط نماینده شهرستان‌های سلسله ودلفان در مجلس دهم به فرماندار شهرستان دلفان اعطاء شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.