تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

ملکشاهی راد : توسعه لرستان نیازمند حرکت جمعی مردم و مسئولان است

  • کد خبر : 86862
  • 22 تیر 1395 - 8:41

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توسعه استان نیازمند یک حرکت جمعی متشکل از مردم، مسئولان و نمایندگان است. به گزارش میرملاس ؛ محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی به طور یقین موتور […]

IMG_5863

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توسعه استان نیازمند یک حرکت جمعی متشکل از مردم، مسئولان و نمایندگان است.

به گزارش میرملاس ؛ محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی به طور یقین موتور محرکه توسعه استان است، اظهار داشت: توسعه لرستان با یک نفر و تنها با اقدامات استاندار محقق نمی شود.

وی افزود: قطعا توسعه استان نیازمند یک حرکت جمعی متشکل از مردم، مسئولان و نمایندگان است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به کار گیری مشارکت مردم در توسعه استان باید بی بدیل باشد تا به توسعه دست یافت، تصریح کرد: باید یک جریان جمعی با محوریت همدلی شکل گیرد.

ملکشاهی راد با اشاره به اینکه فعالیت موثر نمایندگان استان مستلزم اطلاع دقیق آنان از اسناد بالا دستی استان از جمله سند آمایش سرزمین و سند اشتغال است، گفت: مبنای تصمیم گیری و اقدام درست، اطلاعات دقیق است.

وی با بیان اینکه بودجه ۹۵ در راه است و نقش نمایندگان در رابطه با آن بسیار موثر است، تصریح کرد: از اکنون باید نمایندگان و فضای ذهنی آنان را برای اقدام درست در مواردی همچون بودجه ۹۵ آماده کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. احسنت.
    درود بر شرفت.
    حرف کارشناسی است .
    از همین الان نمایندگان و استانداری باید آماده دریافت مطالبات مردم باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.