تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

جواب مدیر روابط‌عمومی استانداری لرستان به نماینده‌ی بروجرد…

  • کد خبر : 86935
  • 25 تیر 1395 - 1:55

  به دنبال انتشار پیام تند “عباس گودرزی” نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی علیه استاندار، “بهرام رشیدی‌نیا” مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با انتشار پیامی، پاسخ وی را داد. در این پیام با تیتر “جناب گودرزی، لطفاً مرز خود را رعایت کنید” آمده است:   برادر گرامی جناب آقای […]

photo_2016-06-22_07-49-56

 

به دنبال انتشار پیام تند “عباس گودرزی” نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی علیه استاندار، “بهرام رشیدی‌نیا” مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با انتشار پیامی، پاسخ وی را داد.
در این پیام با تیتر “جناب گودرزی، لطفاً مرز خود را رعایت کنید” آمده است:

 

برادر گرامی جناب آقای گودرزی، نماینده محترم مردم شریف و نجیب بروجرد در مجلس شورای اسلامی اخیراً در مرقومه‌ای با بهانه قرار دادن انتصاب آقای کورانی‌فر به سمت فرماندار بروجرد، الفاظ بی‌ادبانه و سخیفی را خطاب به مدیریت ارشد استان روا داشته که عدم پاسخ به این ادبیات مبتذل؛ جفایی است به ساحت مقدس ادب و نزاکت.

جناب آقای گودرزی!

۱-آیا قوانین مختلف مملکت و به‌ویژه قانون اساسی را خوانده‌اید؟
آیا مطلع هستید که قوه مقننه وظیفه قانون‌گذاری را برعهده دارد و نمی‌تواند در انتصاب فرمانداران دخالت کند؟
آیا زحمت این را به خود داده‌اید که مفهوم تفکیک قوا را جویا شوید؟ یا شاید خود را فراتر از قوا می‌دانید!

۲-گفته‌اید این نحوه‌ی انتصاب بدون نظر نمایندگان توهین است!
آیا خاطره‌ی انتصاب خود را به سمت سرپرست میراث فرهنگی استان فراموش کرده‌اید؟
در آن ایام هردو نماینده خرم‌آباد و اغلب نمایندگان استان با این انتصاب مخالف بودند و به‌رغم همه‌ی مخالفت‌ها و حتا بی‌میلی استاندار وقت، با نظر و اصرار جریانی خاص از تهران انتصاب شما صورت گرفت. فراموش که نکرده‌اید؟

۳-فرموده‌اید بابت عدم انتصاب فرمانداری بومی به وزیر کشور تذکر داده‌اید و به‌زودی وی را استیضاح می‌کنید!

برادر نماینده!
کاش حداقل نگاهی به آیین‌نامه مجلس می‌انداختید و یا از دیگر همکاران جویا می‌شدید که آیا می‌شود به این دلیل به وزیر تذکر داد یا خیر. استیضاح پیشکش!

۴-در یکی از بندهای سیاهه شما با القاب بی‌ادبانه‌ای استاندار را خطاب کرده‌اید.

آقای نماینده محترم!
“بازی سیاسی” کار جناب‌عالی است که با کوبیدن بر طبل ناسیونالیسم بروجردی و غیر بروجردی آب را گل آلود می‌کنید و به آسیاب دشمن می‌ریزید.
“غیر صادق”شما هستید که مقاصد دیگری را برای مخالفت با فرمانداری فرد توانمند و با تجربه‌ای چون مهندس کورانی‌فر دارید و آن‌را به شکلی دیگر بیان می‌کنید.

در پایان با تعظیم در برابر فرهنگ و تمدن غنی و با عزت شهرستان بروجرد، رجاء واثق داریم که مردم این شهرستان این لحن بیان را زیبنده خود نمی‌دانند و تاریخ نشان داده است که بی‌حرمتی به بزرگان، بزرگی نمی‌آورد…

* بهرام رشیدی‌نیا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : ۱۹
  1. لطفا بفرمایید که آقای گودرزی برای نمایندگی در شهر بزرگ بروجرد که جمعیتی بیش از پانصد هزار نفر
    دارد چقدر رای آورده اند

  2. جناب رشیدی با این قلم شیوا حرف دل مردمو بازگو فرمودین

  3. دورود خدا بر رشید نیا امید وارم نماینده بروجرد این حرفها را بشنود…

  4. باسلام خدمت جناب رشیدی، بسیار عالی و منطقی به دور از اهانت جواب اهانت وافراطی گری نماینده محترم بروجرد را دادند .

  5. دکتر رشید نیا درود خدا بر شما،خدای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش استوارتر و سر بلند تر گرداند در سایه و رهنمودهای مقام معظم رهبری،که مدیران با تدبیری چون شما را تقدیم به کشور و استان ما میکند،جواب شما متطقی و عالی بود.

  6. این نه ادبیات آقای رشیدی نیا است ونه در حد واندازه ایشان این حرف وسخن استاندار است که در هتل سالیز تنظیم گردیده

  7. درود بر رشیدی نیا و صد درود بر اصلاحات عزیز. کاش اول گودرزی میرفتند یه کم قانون اساسی می خوندند و بعد کاندیدا میشدند…

  8. پاسخ اقای رشیدی بوی تملق میدهد!ضمنا اقای کورانی تاوقتی کوهدشت بودن مهندس نبودن یهوویی مهندس شدن!لطفا بفرمایید ایشان مهندس چی هستن؟ ضمن اینکه اقای گودرزی هم باید یه دور جزوه وظایف نماینده را مرور کنن یا ده بار ازروش بنویسن تا پارااز گلیم خود دراتر نکنن.

  9. گودرزی نماینده مردم شریف بروجرده.از باب وکیل بودن مردم اون تذکراتو به استاندار گفتن نه از باب قانون بودن یا نبودن.ایشون اصلا الفاظ بی ادبانه ای در پیام تذکرشون به کار نبردن.اتفاقا پیام روابط عمومی بسیار قبیح و دور از جایگاه موجوده بوده.

  10. اقای حاج عباس گودرزی بدون هیچگونه تبلیغات و هزینه ۴۷ هزار و بیشتر از رای مردم شریف بروجرد را به خود اختصاص دادن یعنی ۶ هزار نفر از اقای بروجردی بیشتر این پیام بزرگی داره اقای رشیدی و وکلای بروجرد از حاج عباس خواسته اند بخاطر این نامه که مصادیق مجرمانه است اعلام شکایت کند در جریان باشید/ ما بروجردیها همیشه در کنار حاج عباس عزیز نماینده و مدافع مستضعفین بروجرد خواهیم بود

  11. احسن الله . کار نمایندگی قانون گذاری است . جناب گودرزی . جنابعالی در شهری که ۵۰۰۰۰۰ هزار رای دارد با ۲۰ هزار نماینده شده ای تو هم مثل نماینده قبلی ( آقای بهرام بیرانوند) نباش بجای سنگ اندازی به دولت محترم بفکر تفاهم برادری .و جذب سرمایه ای باش که استان اینقدر بیکار نداشته باشد . فکر کردی دولت دولت احمدی نژاد است . ببخشید دولت تدبیر و امید . خواست دل مردم. بفکر قانو ن گذاری باش ۳ سال دیگه هم میاد . از دیگر نماینده محترم بروجرد درس بگیر.

  12. جناب گودرزی از فرمانداری مهندس کورانی فر را که مدیری قوی و توانمند است نهایت استفاده را ببرید چون همانند کورانی فر نیست

  13. درود بر مردم شریف بروجرد و آفرین به شجاعت رشیدی

  14. سلام بر کورانی فر، هزار آفرین به استاندار عزیز، لبیک به رشیدی نیا شجاع و واقع گو

  15. سلام برتوای پدافندهوایی انتصابت مبارک موفق باشی

  16. آقای رشیدی دست شمادردنکنه ۱- نماینده وظیفه قانون گذاری راداردونظارت برقانون ۲- آقای گودرزی درمحضرمردبزرگ وشخصیت ملی وجهانی جناب دکترعلاءالدین بروجردی تلمذکن برای فرداهای دیگر.مخالفت بامدیرتواناکه نشدکار.درهرصورت آقای رشیدی دمتان گرم ودرزندگی همواره موفق ومؤیدباشد.

  17. کورانی فر پیشکش خوده کوهدشت خودتون ازش استفاده ببرید بروجرد هم نیازمند نیروی بومی است کم هم ندارد بهتر و مدیر و مدبر تر از آقای کورانی فر در کل کشور.
    ضمنا آقای حاج عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد هستن و نظرشون نظر مردم شهره .
    ما ایشونو به عنوان نماینده فرستادیم مجلس که بگه کی مسئولیتهای شهرمونو به عهده بگیرهو از شهرمون دفاع کنه کار نماینده همینه کافیه دوستان آشنا به همه چی برن بپرسون.
    در ضمن کوهدشت آزمون خودشو در انتخابات مجلس پس داد صداشم در کل کشور پیچید پس از این مدیران برای شهر خودتون استفاده کنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.