تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۱۴۶ پروژه در هفته دولت در خرم آباد به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 8694
  • 02 شهریور 1391 - 11:16

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  ‘ مرتضی ولی پوری’ در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد افزود: برای احداث و تکمیل این طرح ها، ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. وی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این طرح ها در سرفصل های آموزشی، خدمات بهداشتی، آب شهری […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  ‘ مرتضی ولی پوری’ در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد افزود: برای احداث و تکمیل این طرح ها، ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این طرح ها در سرفصل های آموزشی، خدمات بهداشتی، آب شهری و روستایی، عمران شهری و روستایی، تفریحی و گردشگری، کشاورزی، برق و گازرسانی، تعاون، صنعتی، ورزشی و عشایری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این طرح ها تحول مطلوب و موثری در راستای توسعه و اشتغال شهرستان خرم آباد ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به ناتمام ماندن احداث هتل چهارستاره پارک صخره ای گفت: عملیات احداث این پارک در دهه ۷۰ اغاز شده و در حال حاضر نیمه کاره مانده است.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه این هتل به یک اثر باستانی تبدیل شده است تصریح کرد: بانک صنعت و معدن، مجری طرح و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری باید هرچه زودتر در خصوص وضعیت این هتل تصمیم گیری کنند.

ولی پوری همچنین گفت: شش اداره کل استانی فاقد اداره ، نمایندگی و چارت شهرستانی در خرم آباد هستند و که این امر به صلاح شهرستان نیست و چنانچه نسبت به راه اندازی ادارات شهرستانی در خرم آباد اقدام نشود، نمایندگان استانی این ادارات در جلسات پذیرفته نخواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. حتما خیلی برای این طرحها زحمت کشیدی جناب فرماندار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.