تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

شهید عبدیان اسوه غیرت و اخلاص

  • کد خبر : 86964
  • 27 تیر 1395 - 22:07

سامان ولی نوری / میرملاس :   به شهید قدرت عبدیان اسوه غیرت و اخلاص به مناسبت چهلمین روز سفر آسمانیش برای شهیدی که تو باشی روایت ها باید نوشت. برای شهادتت مرثیه ها باید خواند. تو را باید به هزار زبان تفسیر کرد اما نه من بلکه جنوب لبنان، رودخانه لیتانی و کودکان قانا […]

photo_2016-07-17_22-04-48

سامان ولی نوری / میرملاس :

 

به شهید قدرت عبدیان اسوه غیرت و اخلاص
به مناسبت چهلمین روز سفر آسمانیش
برای شهیدی که تو باشی روایت ها باید نوشت. برای شهادتت مرثیه ها باید خواند. تو را باید به هزار زبان تفسیر کرد اما نه من بلکه جنوب لبنان، رودخانه لیتانی و کودکان قانا باید شرح دریا دلاوریهایت را بنویسند. دره یقاع و منطقه ضاحیه راوی شایسته تری برای نقل دریا دلی توست. عراق را دیگر نمی گویم که برای رهایی از چنگال جاهلیت نوظهور، فرزند پلید بنیادگرایی و امپریالیسم داعش شیطانی، تا چه حد به قدرتت نیاز داشت و تو جوانمردانه به یاریشان شتافتی و سوریه سرزمین غربت آل علی، سرزمین خطابه آتشین زینب، که در آن قیمت خود را پیدا کردی به ملکوت پرواز کردی .
برای شهیدی که تو باشی قصه ها باید گفت چرا که هر لحظه زندگیت درسی بود برای من و ماها تا بیاموزیم که سیر تکامل انسان از خاک تا افلاک چگونه است. به صراط مستقیمی که در تمام عمر عزیزت سپری کردی غبطه می خورم، نوجوانیت، جوانیت، دوران تحصیلت، و دوران سبز قامتی پر افتخارت، هر کدام فصل روشنی است و چراغ راهیست برای حرکت در مسیر خدا. تو پاک زیستن و اخلاص را نهادینه کرده بودی. خوب که فکر می کنم می بینم تو از قافله شهدا بودی، شهادت در تو مستتر و بالقوه بود و اگر شهید نمیشدی استعدادی بودی که هدر رفته بود و رازی که سر به مهر می ماند و گنجی که تا ابد مدفون می ماند. اما شهید شدی چرا که سزاوار آن بودی و چه جایی بهتر از دفاع از حرم . تو از خیل شهدا بودی و حلب همان خرمشهر است و خان طومان همان شلمچه است و اورم الکبری همان ام الرصاص است و تو و همرزمان شهیدت درست در کربلای های چهار و پنج شربت شهادت نوشیدید. شهید قدرت اگرچه ترکش خمپاره حرامیان سرت را برد اما تو سربلند شدی و سرت اعتلا یافت و به اوج بلندا رسیدی . شنیدم کلاهت افتاده بود اما تاریخ به احترامت کلاه از سر بر خواهد داشت. وصف رشادهایت را از همرزمانت شنیدم . می دانم که چه تلاشها و تقلاها کردی. آموزش می دادی، بازرسی میکردی، و شجاعانه فرماندهی میکردی. معلوم است فرمانده که تو باشی کسی جرات نزدیک شدن به حریم حرم را ندارد. قدرت عزیز تو زنده ای و نظر می کنی و همرزمانت در سوریه و عراق و اقصا نقاط مرزهای عدالت و انسانیت می جنگنند آنها همچون موج شکن استوار ایستاده اند و امواج تعدی و ظلم را یکی پس از دیگری پس می زنند و بارگاه ملکوتی زینب کبری، آن روایتگر راستین حماسه حسینی، همچنان درخشان و سرافراز است. تا عاشقانی چون تو باشند، آبروی عشق برای همیشه محفوظ است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. گرامی باد یاد وخاطر ه رشادت‌ها ی سردار شهید عبدیانی

  2. ممنوم برادر ولی نوری واقعا که حق مطلب رادر خصوص این شهید به نحواحسن ادا نمودی . بایدگفت که قدرت عبدیان از قافله شهدابود واگربه شهادت نمی رسید باید می گفت که به حقش که همان شهادت بود نرسیده است .

  3. با سلام درود بر شهید والامقام قدرت عبدیان اسوه اخلاق و مردانگی
    اینجانب برای بازدید از بیمارستان های سوریه و همچنین کمک به مردم نیازمند سوریه عازم ان کشور شدم و در حین زیارت از حرم بصورت تصادفی با تعدادی ازهمشهریهای عزیزم در آن کشور ملاقاتی داشته باشم از این شهید والامقام خیلی تعریف و تمجید کردند. خوش به سعادت مردان بزرگی همچون شهید عبدیانی

  4. باسلام خدمت دکتر ولی نوری ومطلب زیبایش در مقام شهید عبدیانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.