تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقای شهردار برای هر بازی پاداش نمی‏دهند!

  • کد خبر : 8699
  • 06 شهریور 1391 - 21:45

مهران مریدی/ میرملاس نیوز: آقای شهردار برای هر بازی پاداش نمی‏دهند /  نوشدارو پس از مرگ گهر، نمی‏خواهیم!   در برنامه هفته گذشته “جام افلاک” که سه‏شنبه شب‏ها از سیمای مرکز لرستان پخش می‏شود، دالوند شهردار و امیدیان مسوول کمیته ورزش شورای شهر دورود مهمان این برنامه بودند و به‏صورت تلفنی با حیدرپور مدیر اجرایی […]


مهران مریدی/ میرملاس نیوز:

آقای شهردار برای هر بازی پاداش نمی‏دهندنوشدارو پس از مرگ گهر، نمی‏خواهیم!

 

در برنامه هفته گذشته “جام افلاک” که سه‏شنبه شب‏ها از سیمای مرکز لرستان پخش می‏شود، دالوند شهردار و امیدیان مسوول کمیته ورزش شورای شهر دورود مهمان این برنامه بودند و به‏صورت تلفنی با حیدرپور مدیر اجرایی و تارتار سرمربی گهر هم صحبت شد.

کاری با محتوا و اهداف این برنامه نداریم اما تخصص نداشتن شهردار دورود در بحث فوتبال مبرهن بود که این عدم تخصص برای نماینده لرستان گران تمام می‏شود.

حیدرپور در بین اظهاراتش از دالوند خواست که برای اعضای تیم پاداش درنظر گرفته شود و شهردار دورود در پاسخ گفت: «ما نمی‏توانیم برای هر دیدار پاداش در نظر بگیریم.»

باید خدمت این شهردار عرض کنیم که منظور حیدرپور این نبود برای هر دیدار به اعضای تیم پاداش داده شود؛ چون تیم‏ها فقط برای کسب نتایج مطلوب پاداش می‏دهند و برای ناکامی و نتیجه ضعیف حتی جریمه می‏کنند.

آقای شهردار ای کاش حالا که با هر نیتی به فوتبال ظاهراً حرفه‏ای ورود پیدا کرده‏اید، حداقل الفبای آن را بدانید و با صحبت‏هایتان مردم را قلقلک ندهید!

در ادامه برنامه “جام افلاک” با مجادله شهردار دورود و سرمربی گهر پیگیری شد که تارتار از مشکلات مالی تیم ناراضی بود و بخشی از کسب نتایج تیم را به این مشکل ربط داد اما شهردار دورود بحث هزینه برای فوتبال را قبول نداشت و تیم پرسپولیس را مثال زد که با این همه هزینه که کرده، جایگاه خوبی در جدول رده‏بندی ندارد.

آقای شهردار شما که اعلام کردید حامی تیم هستید، چرا قبل از این تصمیم به هزینه‏ها و بحث بودجه فکر نکرده‏اید؟ مگر می‏شود با ۳ میلیارد تومان در لیگ برتر تیمداری کرد و دوام آورد؟ آیا برای ۲۰ درصد اول قرارداد بخش دوم بازیکنان که باید دهم شهریورماه پرداخت شود، کاری کرده‏اید یا بازهم باید قرض کنید؟ راستی زمین‏هایی که قرار بود هزینه تیم را تامین کنند، تغییر کاربری داده شدند؟ می‏ترسیم مثل آماده نشدن ورزشگاه تختی دورود برای برگزاری دیدارهای خانگی، فروش این زمین‏ها هم نوشدارو بعد از مرگ گهر باشد!

آقای شهردار به قول خودتان فوتبال خیلی حاشیه دارد اما شما چرا به این عرصه پُرحاشیه پا گذاشته‏اید.

منکر جذابیت و شهرت فوتبال نیستیم و بیشتر رجال سیاسی کشور هم دوست دارند در این جذابیت سهیم باشند اما برای موفقیت در این فوتبال باید کاردان و حرفه‏ای بود. اگر پرسپولیس که جنابعالی آن را مثال می‏زنید تا حالا نتیجه نگرفته برای هزینه بالا نیست و شاید علت آن وجود افراد غیر ورزشی باشد که فکر می‏کنند با پول می‏شود، هر کاری کرد و چمن سبز را با برخی جاهای دیگر اشتباه گرفته‏اند!

آقای شهردار اگر شما اجازه می‏دادید چند نفر حاضر بودند امتیاز گهر را به شرط ماندن تیم در دورود خریداری کنند و بی‏شک در آن صورت تیم مشکل مالی نداشت. در فوتبال شاید حرفه‏ای کشور ما پول حرف اول و آخر را می‏زند و تعصب به پیراهن جایی ندارد که نمونه بارز این ادعا بازیکنان گهر بودند که حتی یک روز تحمل نکردند و پس از اینکه چک‏هایشان پاس نشد تمرینات و اردو را ترک کردند. اگر می‏خواهید این روند ادامه داشته باشد قید تیمداری را بزنید و با این رشته ورزشی پُرحاشیه وداع کنید.

آقای شهردار اگر شما قبول کرده‏اید که تمام مخارج تیم را تقبل ‏کنید، نباید منتظر کمک دیگران باشید و باید خوتان آستین همت را بالا زده و در این عرصه پُرحاشیه هزینه کنید. متاسفانه اتمسفر در بعضی جاها به ضرر آدم عمل می‏کند و گاهی سبب ناکامی می‏شود.

آقای شهردار حرف‏های زیادی داریم که فعلاً صلاح نمی‏دانیم منتشر شود اما از شما انتظار داریم همانطور که گفته‏اید برای گهر دست به جیب شده و هزینه کنید؛ چون اگر منتظر کمک‏های مسوولان مانده‏اید سخت در اشتباه هستید و ایشان قبلاً امتحان خودشان را پس داده‏ اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. پس این استاندار کجاست چرا کمک نمی کنه

  2. آقای صابری بهتر بودن از این آقای دهمرده.
    باور کنید همون یک مرده برای استان ما بهتر بود…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.