تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

وزیر کار به استان لرستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

  • کد خبر : 87040
  • 30 تیر 1395 - 1:30

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور فردا به استان لرستان سفر می‌کنند.

139409021516496716566284

 

به گزارش میرملاس؛امین بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور  فردا عصر به استان لرستان سفر می‌کنند اظهار داشت: پیش‌ از این برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بود تا وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیست و هفتم تیرماه برای افتتاح چند پروژه درمانی به استان سفر کنند که با توجه مشغله کاری وزیر، این برنامه به ۳۰ تیر موکول شد.

وی با بیان اینکه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور چند پروژه درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان‌های دلفان، خرم‌آباد و پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: فردا عصر درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دلفان افتتاح می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان عنوان کرد: پیش‌بینی‌شده تا درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پلدختر نیز  پنج‌شنبه صبح با حضور وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افتتاح شود اما این احتمال وجود دارد که افتتاح درمانگاه پلدختر نیز فردا عصر پس از افتتاح درمانگاه دلفان انجام شود.

وی به افتتاح ۳ پروژه سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: طی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان، اورژانس اصلی بیمارستان خرم‌آباد که کاملاً بازسازی‌شده، واحد رادیولوژی بیمارستان خرم‌آباد و یک سالن ورزشی چند منظوره به بهره‌برداری می‌رسد.

بهاروند تصریح کرد: درمجموع نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان برای پروژه‌های تأمین اجتماعی استان لرستان هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.