تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

عبدولی: لطف مردم را در المپیک بعدی جبران می‌کنم/ پهلوانی مهم‌تر از مدال المپیک است

  • کد خبر : 8705
  • 07 شهریور 1391 - 10:48

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ کشتی‌گیر ۶۶ کیلوی کشتی فرنگی ایران گفت: لطف و استقبال خوب و دلگرم کننده مردم به من روحیه داد تا بتوانم برای رقابت‌های بعدی جهانی و المپیک این لطف را جبران کنم. سعید عبدولی در گفت و گو با فارس در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک گفت: […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ کشتی‌گیر ۶۶ کیلوی کشتی فرنگی ایران گفت: لطف و استقبال خوب و دلگرم کننده مردم به من روحیه داد تا بتوانم برای رقابت‌های بعدی جهانی و المپیک این لطف را جبران کنم.

سعید عبدولی در گفت و گو با فارس در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک گفت: خدا را شکر که رئیس جمهور جایزه مدال‌آوران را به موقع داد تا این موضوع دلگرمی‌ای برای مسابقات بعدی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که مدال المپیک با ارزش‌تر است یا عنوان پهلوانی، گفت: قطعا عنوان پهلوانی ارزشمند‌تر است اما مدال المپیک هم در زندگی ورزشی یک ورزشکار قطعا‌ً نقشی به سزا دارد.

عبدولی با بیان اینکه امیدوارم در المپیک ریودوژانیرو به قهرمانی برسم، یادآور شد: لطف و استقبال خوب و دلگرم کننده مردم به من روحیه داد تا بتوانم برای رقابت‌های بعدی جهانی و المپیک این لطف را با کسب خوشرنگ‌ترین مدال جبران کنم.

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران در مورد استفاده از ۲۰۰ سکه ی دریافتی از رئیس جمهور گفت : خانواده ی ما ۱۳ نفر است این هدیه را بین آنها تقسیم خواهم کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.