تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

عملیات کربلای ۲ در کوهدشت بازسازی می شود

  • کد خبر : 87050
  • 30 تیر 1395 - 14:03

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: عملیات کربلای ۲(حاج عمران) در هفته دفاع مقدس در کوهدشت بازسازی می گردد.

photo_2015-11-25_10-52-00

به گزارش میرملاس؛فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در اولین جلسه هماهنگی بازسازی عملیات کربلای ٢ با اشاره به به ظرفیت خوب رزمندگان و بسیجیان شهرستان گفت: عملیات کربلای ۲(حاج عمران) در هفته دفاع مقدس در کوهدشت بازسازی می گردد.

سرهنگ حقی زاده با اشاره به اهمیت این کار بزرگ فرهنگی، افزود: از آنجا که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) دفاع مقدس را گنجینه ای تمام ناشدنی می دانند، وظیفه ماست که برای انتقال این فرهنگ و بیان آن تلاش نماییم.

وی گفت: بازسازی عملیات کربلای ۲ با هدف گرامی داشت هفته دفاع مقدس و نمایش بخشی از رشادت های رزمندگان اسلام در زمان ۸ سال دفاع مقدس و هم چنین ترویج روحیه ایثار و مقاومت و آشنایی مردم خصوصاً نسل جوان با مجاهدت های رزمندگاه سپاه اسلام و دستاوردهای ۸سال دفاع مقدس برگزار می گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چند مکان به کارشناسان مربوطه پیشنهاد گردیده و در صورت تایید مکان  کار خود را شروع می کنیم.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان نیز گفت: ما نباید به دید هزینه به این طور برنامه ها نگاه کنیم، بلکه باید به دید یک سرمایه گذاری به این برنامه نگاه کرد.

نورمحمد فردی بیرانوند در ادامه افزود: از کلیه مسئولین استدعا داریم با تمام توان پای کار بیایند تا این برنامه به بهترین نحو ممکن اجرا گردد.

گفتنی است عملیات کربلای ٢ در تاریخ ١۰/۰۶/١٣۶۵ در منطقه حاج عمران عراق برای تصرف قله ٢۵١٩ و ارتفاعات شهید صدر و خارج ساختن خطوط خودی از اشغال دشمن انجام شد.

این عملیات با رمز یااباعبدالله الحسین آغاز و ١٩۴ رزمنده برای دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نایل شدند که شهید محمود کاوه نیز در این عملیات به شهادت رسید.

لازم به ذکر است در این جلسه نیز سرهنگ غلامرضا فرید، کارگردان بازسازی عملیات کربلای ۲ حضور داشت و در خصوص نحوه چگونگی اجرای برنامه توضیحاتی ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و خسته نباشید..درود خدا بر جناب سرهنگ حقی زاده ک همیشه در عرصه کار تمام تلاش خود را انجام داده
    ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.