تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نابودی ۸۳ هکتار از اراضی ملی لرستان در آتش‌سوزی‌های امسال/بیش‌ترین آتش‌سوزی‌های امسال در شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 87066
  • 30 تیر 1395 - 10:45

به گزارش میرملاس؛شیرزاد نجفی امروز در گفت‌وگو باخبرنگاران در خصوص میزان آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع استان لرستان در سال جاری اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۳ هکتار از اراضی منابع طبیعی استان در آتش‌سوزی از بین رفته است که خوشبختانه کمترین آسیب به جنگل‌ها رسیده است. مدیرکل منابع طبیعی بیش‌ترین آتش‌سوزی‌های امسال استان را […]

13950130000699_PhotoA

به گزارش میرملاس؛شیرزاد نجفی امروز در گفت‌وگو باخبرنگاران در خصوص میزان آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع استان لرستان در سال جاری اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۳ هکتار از اراضی منابع طبیعی استان در آتش‌سوزی از بین رفته است که خوشبختانه کمترین آسیب به جنگل‌ها رسیده است.

مدیرکل منابع طبیعی بیش‌ترین آتش‌سوزی‌های امسال استان را در شهرستان کوهدشت با ۳۷ هکتار اعلام کرد و گفت: در شهرستان بروجرد ۲۷ هکتار، دوره چگنی ۱۰ هکتار و در شهرستان پلدختر ۹ هکتار از اراضی ملی بر اثر آتش‌سوزی از بین رفته است.

وی با تاکید به اینکه آمار اصلی و دقیق آتش‌سوزی‌ها از طریق سازمان جنگل‌ها اعلام می‌شود، تصریح کرد: آمارهایی که از سوی سایر نهادها مطرح می‌شوند، غیرمعتبر است.

این مسوؤل ادامه داد: در هر شهرستان اکیپ و کارگروه اطفای حریق تشکیل شده است که به طور شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش هستند.

نجفی با بیان اینکه برای مهار کردن حریق در مناطق صعب‌العبور از بالگرد استفاده می‌شود، افزود: تاکنون برای مهار کردن آتش‌سوزی به بالگرد آب‌پاش مرکز کشور و اعزام آن به استان نیاز نشده است.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان در پایان سخنان خود با اشاره به آتش‌سوزی که در روز گذشته در بخش زاغه رخ داده بود، خاطرنشان شد: طی این آتش‌سوزی کمتر از پنج هکتار که که کلا مرتع بود از اراضی منابع طبیعی استان از بین رفته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۵
  1. جناب مدیر کل،شما گفتی مردم قبول کردن.اتش سوزی سه روز در سرطرهان صدها هکتار و در وسکور و دالاب و………در پلدختر چندین روز ۹ هکتار؟؟؟؟؟؟!!!!!! واقعن میخوای چی اثبات کنی.امار غیر واقعی دردی دوا نمی‌کند.

  2. جناب مدیر ،از دیدگاه شما هر هکتار چند متر مربع است ،امار واقعی بده آقای مهندس ،سه روز ۳۰هکتار جالبه?؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!¡

  3. خیلی جالبه……………………………۳ روز ۳۰هکتار.دمت گرم با این امار دادنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. آقای نجفی از انسانهای باصداقته

  5. بله.از عوامل صداقت آمار نادرست و کذب و غیر واقعی است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.