تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

آغاز نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان و هنرمندان لرستان

  • کد خبر : 87124
  • 04 مرداد 1395 - 14:29

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از آغاز نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان این استان خبر داد.

2092616

به گزارش میرملاس؛فرید رحمتی از آغاز نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در سطح کشور و استان لرستان خبر داد .

وی گفت: اعضای صندوق اعتباری هنر در استمرار خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضاء و براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه ایران در سراسر کشور می توانند از تاریخ ٣٠ ام تیر ماه تا ۲۰ ام  مرداد ماه امسال با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: دارا بودن بیمه پایه و عضویت در صندوق اعتباری هنر، شرط اصلی ثبت نام بیمه درمان تکمیلی است، با این وجود متقاضیان با داشتن بیمه پایه که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از طی مراحل عضویت، می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.

رحمتی تصریح کرد: اعضای صندوق با پرداخت حدود ۳۵ درصد از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق خواهد بود.

وی گفت: اعضای صندوق که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند می توانند بعد از اتمام زمان ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، برای دریافت هزینه های پزشکی از ابتدای تیرماه سال جاری در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استان ها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.