تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مسائل حاشیه ای، مانع رسیدگی به مشکلات مردم می شود

  • کد خبر : 87128
  • 04 مرداد 1395 - 14:33

به گزارش میرملاس؛فردی بیرانوند افزود: همه خدمت ها و اقدماتی که انجام می شود باید در جهت رفاه مردم باشد چرا که مردم سرمایه های واقعی نظام هستند . وی با بیان اینکه۵۰ هزار نفر افراد بیمه شده اصلی و بیمه شده تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان هستند؛ اظهار داشت: این افراد یک سوم […]

Untitled-2

به گزارش میرملاس؛فردی بیرانوند افزود: همه خدمت ها و اقدماتی که انجام می شود باید در جهت رفاه مردم باشد چرا که مردم سرمایه های واقعی نظام هستند .

وی با بیان اینکه۵۰ هزار نفر افراد بیمه شده اصلی و بیمه شده تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان هستند؛ اظهار داشت: این افراد یک سوم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند.

فرماندار کوهدشت با تأکید بر اینکه مکانات بیشتری باید جهت رفاه حال بیمه شدگان وارد شهرستان بشود؛ بیان داشت: شهرستان کوهدشت یکی از شهرستان های مظلوم و محروم کشور بوده و مسائل حاشیه ای در این شهرستان سبب شده به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی نشود.

فردی بیرانوند با اشاره به اینکه بیکاری در شهرستان بیداد می کند؛ تصریح کرد: در صنعت و کشاورزی ضعیف و در گردشگری محروم هستیم و همه ی اینها به خاطر وجود مسائل حاشیه ای است.

وی ملاک و معیار را بر اساس قانون دانست و گفت: اگر معیار و ملاک قانون باشد؛ از مسائل حاشیه ای جلوگیری می شود؛ ضمن اینکه فضای حاکم بر کوهدشت فضای سیاسی است و این اشتباه است. فضا باید فضای کار، اشتغال، همدلی و هماهنگی باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۱
  1. آقای بیرانوند اگه راست میگین یه نگاه برید به ستاد بازسازی سیل بزنین اگه داعیه دفاع از مردم و سرمایه های واقعی نظام را دارید ببینید که چقد تبعیض و نابرابری هست اونایی که رو تپه بودن وام گرفتن اونایی که در کانون سیل بودن نگرفتن انگار مسئولین حوصله نداشتن نگاه کنن نکنه پاهاشون گلی بشه-تقاضای اطلاع رسانی این خبر به گوش مسئولین توسط مدیر محترم سایت را داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.