تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

افزایش نگران کننده مصرف آب در لرستان‌

  • کد خبر : 87192
  • 05 مرداد 1395 - 9:13

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افزایش نگران کننده مصرف آب در استان خبر داد. به گزارش میرملاس؛مهندس حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: وجود خشکسالی‌های ۱۵ ساله، تغییر اقلیم و نوع بارش‌ها، افزایش تبخیر و… از جمله دلایلی است که موجب کاهش منابع آبی می‌شوند. وی اضافه کرد: متأسفانه امسال علیرغم […]

images (1)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افزایش نگران کننده مصرف آب در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس؛مهندس حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: وجود خشکسالی‌های ۱۵ ساله، تغییر اقلیم و نوع بارش‌ها، افزایش تبخیر و… از جمله دلایلی است که موجب کاهش منابع آبی می‌شوند.

وی اضافه کرد: متأسفانه امسال علیرغم بارش‌های خوبی که داشتیم با افزایش دمای هوا مواجهیم و در همین راستا میزان مصرف استان نسبت به سال گذشته با رشد چشمگیری روبرو شده که متأسفانه آمار نگران کننده است.

کرم‌وند با بیان اینکه تا بحال مشکل جدی در رابطه با قطعی آب نداشته‌ایم، افزود: افزایش مصرف مشترکین ممکن بوده به شدت منابع را تهدید کند، برای همین نیاز به صرفه‌جویی هر چه بیشتر مردم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: اگر بخواهیم در رابطه با منابع آبی وضعیت پایداری داشته باشیم، باید مدیریت مصرف آب پیشه کنیم و این موضوع مصرف کردن آب نیست، بلکه بهینه و درست استفاده کردن آن است.

وی تعداد مشترکین استان را ۳۶۷ هزار مورد برشمرد و افزود: علیرغم صرفه‌جویی مردم در مصرف آب هنوز فاصله زیادی بین وضعیت فعلی مصرف تا شرایط مطلوب است، لذا باید مدیریت مصرف به صورت جدی دنبال شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.