تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

توهین به قومیت ها با هدف ایجاد تفرقه

  • کد خبر : 87214
  • 06 مرداد 1395 - 9:33

امام جمعه دلفان گفت:سالهاست که از سوی دشمنان توهین به قومیت ها و ارزشهای آنان هر از گاهی در برهه های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده و برهم زدن وحدت جامعه صورت می گیرد.

images (1)

به گزارش میرملاس؛حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد با اشاره به انتشار موسیقی توهین آمیز و تمسخر قوم اصیل لک افزود: سالهاست که از سوی دشمنان توهین به قومیت ها و ارزشهای آنان هر از گاهی در برهه های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده و برهم زدن وحدت جامعه صورت می گیرد.

وی افزود:پخش موسیقی موهن یک خواننده زیرزمینی و توهین به لک زبانهای کشورمان موجب تاسف شدید و ناراحتی مردم عزیزمان گردید مردمی که سال‌های سال در راستای وحدت ملی قدم برداشته و در دوران های مختلف پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند، دستگاههای مسئول باید با عوامل اینگونه برنامه ها و خوانندگان غیر مجاز که مصداق ولنگاری فرهنگی می باشند و همچنین موجبات جریحه دار شدن عواطف مردم عزیز گردیده است بشدت و سریعا برخورد نمایند.

امام جمعه دلفان گفت:امید است با توجه به اینکه مسئولین مربوطه این افراد را شناسایی کرده اند مردم احساسات پاک خود را کنترل نمایند.

وی تصریح کرد:مردم شریف و آگاه لک زبان همواره طلایه دار انقلاب اسلامی و وحدت ملی در جامعه ی اسلامی بوده و در همه ی صحنه های انقلاب در پیروی رهبری نظام اسلامی پیشتاز بوده است برهمگان لازم است این عظمت و شکوه و صمیمیت و یکدلی را در سایه وحدت  پاس بدارند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.