تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در استان لرستان تشییع می‌شود

  • کد خبر : 87218
  • 06 مرداد 1395 - 9:40

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان لرستان گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام هشتم مرداد ماه در استان لرستان و در شهر بیرانشهر تشییع می‌شود.

download

به گزارش میرملاس؛سرهنگ یدالله دل آرام اظهار داشت: همزمان با تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور پیکر پاک دو شهید گمنام در استان لرستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بیرانشهر تشییع و خاکسپاری می‌شود، افزود: روز جمعه هشتم مردادماه ساعت ۱۸ مراسم استقبال از پیکر پاک این شهدا در میدان ورودی شهر بیرانشهر انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: مراسم شبی با شهدا نیز جمعه هشتم مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ با در حوزه مقاومت بسیج سپاه بیرانشهر برگزارمی‌شود.

وی بیان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر روز شنبه همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان ورودی بیرانشهر تشییع و در تپه شهدای این شهر خاکسپاری می‌شود.

دل آرام گفت: یکی از این شهدا ۲۰ ساله و در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به فیض شهادت نائل‌آمده است و شهید والامقام دیگر نیز ۱۷ ساله و در منطقه پنجوین و در عملیات والفجر ۴ به شهادت رسیده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.