تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

وزیر کشور فردا به لرستان سفر می‌کند

  • کد خبر : 87237
  • 06 مرداد 1395 - 13:34

استاندار لرستان گفت: فردا وزیر کشور به لرستان سفر کرده و چند طرح را افتتاح می‌کند.

0-141

به گزارش میرملاس؛هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه استان لرستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده اظهار داشت: وزیر کشور فردا به همین خاطر برای پیگیری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان لرستان به این استان سفر می‌کند.

وی عنوان کرد: عبدالرضا رحمانی‌فضلی در سفر یک روزه خود به استان لرستان بازدید از روند اجرایی چند طرح در این استان و بازدید از کارخانه فولاد خرم‌آباد را در دستور کار خود دارد.

استاندار لرستان گفت: با حضور وزیر کشور قرار است که فاز نخست صنایع غذایی گهر درود به بهره‌برداری برسد.

بازوند یادآور شد: برای تکمیل نهایی این مجموعه بزرگ اقتصادی پنج مرحله تعریف شده است که در مرحله نخست تولید بطری فلزی، بطری شیشه‌ای، پلاستیکی و درب بطری تولید می‌شود.

استاندارد لرستان گفت: با بهره‌برداری از این مرحله بیش از ۴۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود و در مجموع با تکمیل این صنایع غذایی یک‌هزار و ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می‌شوند.

بازوند تصریح کرد: مجوز تاسیس صنایع غذایی گهر درود در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در سال‌ ۱۳۸۷ صادر ولی با توجه به اینکه کارفرمای آن گروه آریا بود روند احداث آن به دلیل ایجاد موانع غذایی در سال ۹۰ متوقف شد که با رفع این موانع و تعیین تکلیف آن از لحاظ حقوقی با مشارکت ۸۰ درصدی بانک ملی این مجموع اقتصادی احیا شد و قرار است که فردا با حضور وزیر به بهره‌برداری برسد.

بازوند افزود: رحمانی فضلی پس از افتتاح فاز نخست صنایع غذایی گهر درود در جلسه اقتصاد مقاومتی استان در استانداری لرستان شرکت می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.