- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

چهار باب کتابخانه عمومی در کوهدشت احداث می شود

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهدشت از احداث چهار باب کتابخانه عمومی در این شهرستان خبر داد.

 امین مهدی‌زاده در جمع خبرنگاران از اهدای دو قطعه زمین هریک به مساحت ۳۰۰ متر مربع در دو بخش “کوهنانی” و “طرهان” کوهدشت توسط اهالی منطقه خبر داد.

وی گفت: یک قطعه زمین هزار متر مربعی نیز در مرکز شهرستان از سوی شهرداری کوهدشت برای ساخت کتابخانه مرکزی اختصاص و حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آن اعتبار اولیه در نظر گرفته شده که کلنگ احداث آن نیز در آینده نزدیک به زمین زده می شود.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهدشت افزود: آغاز ساخت این سه کتابخانه منوط به قرارداد استانداری با اداره کل راه و شهرسازی است و پس از عقد این قرارداد، عملیات ساخت آن‌ها نیز آغاز خواهد شد.

مهدی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه کتابخانه روستای “خیردرار” که در یک مکان استیجاری مستقر است، تا سال آینده صاحب مکانی ثابت می‌شود، افزود: کتابخانه روستای خیردرار از توابع بخش رومشکان شهرستان کوهدشت در یک مکان استیجاری ارائه خدمت می‌کند اما به‌تازگی زمینی به مساحت ۳۵۰ متر، از سوی مردم روستا برای کتابخانه این روستا اهدا شده است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این کتابخانه از یک ماه پیش آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده آماده بهره‌برداری شود.