- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر کاییدی : شهیدان رجایی و باهنر پرچم‌داران دولت مکتبی هستند

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاص و خدمت به مردم رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است.

 

به نقل از ایسنا ، کاییدی در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت با بیان این که اخلاص در عمل شهیدان والامقام رجایی و باهنر ستودنی است، افزود: برای خدا کارکردن علت موفقیت و ماندگاری دولت شهد رجایی بود و کاری که برای خدا باشد شکست، خستگی و ناامیدی ندارد و این دو شهید والامقام مردان بزرگی بودند که عمر کوتاه ولی پربرکت خود را بی‎وقفه و شبانه‎روزی صرف شکوفایی نهال نوپای انقلاب کردند و در این مدت کوتاه منشأ خیر و برکت فراوان در سطح کشور شدند.

 

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم باید با نیت الهی و صادقانه باشد زیرا شهیدان والامقام رجایی و باهنر از لحاظ زمانی کمترین خدمت را در نظم جمهوری اسلامی داشتند و اگر امروز نامشان در انقلاب ماندگار شده به خاطر اخلاص و نیت پاکشان در خدمت‌رسانی بوده است.

 

کاییدی با بیان اینکه الگوگیری از شهید رجایی در خدمت مردم مایه افتخار مسوولان است، افزود: این شهید گرانقدر نقش بسزایی در افشای چهره پلید منافقان داشت و منافقان کوردل به همین خاطر رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

 

 وی با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر پرچم‌داران دولت مکتبی هستند، گفت: رجایی شخصیتی است که دیگران را برخود مقدم دانسته و خدمتگزاری را نصب‌العین خود می‌داند. مقام معظم رهبری دولت دهم را دولتی خدمتگزار و پرتلاش معرفی کردند.

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی همچنین برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها به میزبانی کشورمان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور هیات عالی‌رتبه بیش از ۱۲۰ کشور در اجلاس سران عدم تعهد فرصت خوبی برای شکستن تحریم‌ها است که عظمت کشور را به رخ استکبار جهانی می‌کشاند.

 

کاییدی تصریح کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران آمریکا، اسراییل و ایادی غرب را به شدت عصبانی کرده و به طور حتم نتایج خوبی از این اجلاس نصیب ملت‌های مسلمان و آزادیخواه خواهد شد.

 

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که بدون شک اجلاس جنبش غیر متعهدها مسیر را برای ارتقای جایگاه ایران در جهان هموار می‌سازد، گفت: برگزاری این اجلاس، میخی بر تابوت سیاست‌های سلطه‌طلبانه اوباما در منطقه است و برگ زرینی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و موجب اعتلا و ارتقای جایگاه آن است چرا که این اجلاس تیر خلاصی به استکبار جهانی و در نهایت نیز ایران اسلامی اقتدار خود را به منصه ظهور خواهد رساند.

  نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، جنبش غیرمتعهدها را از مهمترین جنبش‌های جهانی پس از سازمان ملل متحد دانست و افزود: ایادی استکبار هر چقدر که در صدد منزوی کردن ایران هستند اما شاهد اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه جهانی هستند.