تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
15

انتصاب دکتر کرم رضا پیریایی به سمت ریاست میز نخبگان استان لرستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • کد خبر : 87551
  • 21 مرداد 1395 - 23:02

  طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پیریایی با حفظ سمت مشاور و  دبیری شورای عالی اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست میز نخبگان استان لرستان منصوب گردید. به گزارش میرملاس ؛ طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پیریایی با حفظ سمت مشاور و  دبیری شورای عالی اطلاع‌رسانی […]

1470844566

 

طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پیریایی با حفظ سمت مشاور و  دبیری شورای عالی اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست میز نخبگان استان لرستان منصوب گردید.

به گزارش میرملاس ؛ طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پیریایی با حفظ سمت مشاور و  دبیری شورای عالی اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست میز نخبگان استان لرستان منصوب گردید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز سه شنبه۱۹ مردادماه ۱۳۹۵ در ششمین نشست میز نخبگان استان لرستان در کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع که با حضور اعضای آن از جمله جمعی نمایندگان ادوار لرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از چهره های علمی،سیاسی و فرهنگی و اقتصادی استان برگزار شد، حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انتصاب دکتر کرمرضا پیریایی توسط آقای مداحی، به ایشان تقدیم گردید.  در این نشست دکتر مداحی هدف از تشکیل این نشست ها را عمل به تدبیر مقام معظم رهبری جهت استفاده از نظرات نخبگان در راستای کمک به تصمیم سازی صحیح در سیاست گذاری ها ملی و منطقه ای عنوان نمود . همچنین در ادامه دکتر پیریایی گفت: تشکیل میزهای استانی و از جمله میز نخبگان استان لرستان بر اساس اهتمام ویژه جناب دکتر محسن رضایی، دبیر محترممجمع تشخیص مصلحت نظام به اعمال سیاست های کلان نظام در برش استانی و در نهایت پیشرفت کشور در زمینه های مختلف است.

رئیس میز نخبگان لرستان، در ادامه پیرامون تشکیل کارگروه پنجم این میز از اعضای محترم نظرخواهی کرد و پس از بحث و رایزنی اعضا، تشکیل کارگروه “سرمایه گذاری و اشتغال” در کنار کارگروه امور زیربنایی، کارگروه امور اقتصادی ، کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی، کارگروه امور نخبگان و سرمایه انسانی، مورد تصویب قرار گرفت.

 

photo_2016-08-11_20-56-58

 متن حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای انتصاب دکتر پیریایی به ریاست میز نخبگان استان لرستان بدین شرح است:

 جناب آقای کرمرضا پیریایی

نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی و به بنا به پیشنهاد رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان به موجب این حکم به عنوان رئیس میز نخبگان استان لرستان به مدت یکسال منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برابر شرح وظایف اداری در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

 محسن رضایی

________________________________________________________________

گفتنی است ؛ روسای میز نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام در استانهای مهم کشور به شرح زیر میباشد :
۱.وزیری هامانه وزیر سابق نفت /  یزد
۲آل اسحاق وزیر سابق بازرگانی / زنجان
۳.اسدالله عباسی وزیر سابق رفاه  / گیلان
۴.پیریایی استاندار سابق قم و همدان / لرستان
۵.موسی قربانی عضو هیئت رئیسه مجلس هشتم  / خراسان جنوبی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۴
  1. برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیریایی
    رئیس محترم میز نخبگان استان لرستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام
    با سلام و احترام
    خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار از استان غیور لرستان که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان رئیس میز نخبگان استان لرستان در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی استان می نمایم.
    سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.
    ارادتمند شما فرود گراوند

  2. فارغ از مسائل سیاسی جناب پیریایی را یکی از چهره های فرهنگی و فرهیخته می دانیم امیدوارم روزی برسه که همه لرستانی ها دست در دست هم برای مردم این استان تلاش کنند مخصوصاً نخبگان لرستانی که در مرکز صاحب نفوذ هستند و می توانند گره های کور توسعه این استان را باز کنند.

  3. درود بر دکتر پیریایی عزیز افتخار ما لرستانی ها

  4. با سلام و عرض تبریک محضر جناب آقای پیریائی امید آنکه حضور حضرتعالی و افرادی نزدیک به تفکرات شما بتواند رشد و شکوفائی استان را در پی داشته باشد برایتان سلامتی و موفقیت آرزومندم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.