تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

مدیر اجرایی گهر زاگرس دورود: گروهی از ساوه می‎خواهند تیم را بخرند!

  • کد خبر : 8763
  • 09 شهریور 1391 - 12:42

  به گزارش میرملاس نیوز؛  مدیر اجرایی باشگاه گهر زاگرس دورود گفت: مسوولان استان لرستان اگر کمک مالی نمی‏ کنند، حداقل کمک‏های جانبی کنند تا مشکلات تیم رفع شود.  اسماعیل حیدرپور در گفت‏‌وگو با  ایسنا ، خاطرنشان کرد: فصل قبل شریط و مشکلات گهر به گونه‏ ای بود که با هر سختی که داشتیم آنها […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛  مدیر اجرایی باشگاه گهر زاگرس دورود گفت: مسوولان استان لرستان اگر کمک مالی نمی‏ کنند، حداقل کمک‏های جانبی کنند تا مشکلات تیم رفع شود.

 اسماعیل حیدرپور در گفت‏‌وگو با  ایسنا ، خاطرنشان کرد: فصل قبل شریط و مشکلات گهر به گونه‏ ای بود که با هر سختی که داشتیم آنها را جمع و جور کردیم اما شرایط لیگ برتر خیلی سخت است و نمی‏ شود با همان روند فصل گذشته، موفقیتی کسب کرد.

 وی تاکید کرد: توقع از مسوولان استان این است که نباید شهرداری دورود را تنها بگذارند. کل بودجه شهرداری دورود ۱۲ میلیارد تومان است که ۱۰ درصد آن که باید برای ورزش اختصاص داده شود، می ‏شود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و این مبلغ برای تیمداری به هیچ وجه کافی نیست.

 حیدرپور با بیان اینکه تیم گهر متعلق به لرستان است، ادامه داد: در استان‏های دیگر تیم‏ها مورد حمایت قرار می‏ گیرند اما اینجا خبری از حمایت نیست. مسوولان استان اگر کمک مالی نمی‏ کنند، حداقل کمک‏های جانبی کنند تا مشکلات تیم رفع شود و با این شرایط اگر عزمی برای کمک نباشد می‏ ترسم شهرداری هم کنار برود.

 مدیر اجرایی گهر با بیان اینکه برای قسط اول برخی بازیکنان قرض کرده ‏ایم، خاطرنشان کرد: تاریخ قسط اول قرارداد برخی دیگر از بازیکنان دهم شهریور است که باید بازهم برای آن قرض کنیم.

 شهرداری دورود از وزارت کشور طلب دارد و اگر این طلب به زودی پرداخت شود، کمک زیادی به تیم می‏شود.

 وی با اشاره به کارخانه سیمان دورود که “هیچ قدمی برای ورزش برنداشته”، گفت: گروهی در ساوه برای خرید امتیاز گهر اعلام آمادگی کرده ‏اند و می‏خواهند تیم را به این شهرستان ببرند، حال این سوال پیش می‏ آ‏ید چرا آنها می‏ توانند و ما نمی‏ توانیم؟!

 حیدرپور با اشاره به مشکل نیکبخت واحدی، یادآور شد: چون بیشتر بازیکنان فصل قبل گهر از تیم جدا شدند، قصد داشتیم این مشکل را با بازیکنان لیگ یکی رفع کنیم که بهترین گزینه بازیکنان پیکان بودند. نیکبخت هم در این تیم عملکرد خوبی داشت و مورد تایید کادر فنی بود که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت اما در دیدارهای اول و دوم مصدوم بود و در بازی سوم با پرسپولیس مشکلی نداشت اما نامه‏ ای از فدراسیون به دست ما رسید که او نمی ‏تواند در لیگ برتر بازی کند.

 وی با اشاره به مصدومیت گیگز دروازه‏ بان ارمنستانی گهر عنوان کرد: شاید به سبب مصدومیت دیگر نتواند برای ما بازی کند که درخواست کردیم از فدراسیون قرارداد این بازیکن را فسخ و به جای وی یک دروازه‎بان جذب کنیم. باید پول قرارداد را هم به گیگز بدهیم اما با توجه به عملکرد ضعیفش در سه دیداری که درون دروازه قرار گرفت از مدیر برنامه‏اش درخواست کردیم از مبلغ قرارداد کم کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدایا خودت به این تیم لرستانی کمک کن!!!!!!!!!!!!!

  2. چراتیم به خرم آباد ندادید کل شهرستان درود بااندازه یک خیابان خرم آباد جمعیت نداره .حداقلش خرم آباد مرکز استان بود می تونستن کاری واسه بازیکنان بکنند.

    • آخرش کاری می کنن که این تیم به استان دیگه ای واگذار میشه و درود که هیچ کل لرستان به انزوای ابدی می ره!!

  3. همه این مشکلات فقط در سایه همدلی و اتحاد حل میشوند نه تفرقه وجدائی طرح دعواهای قومی قیله ائی و شهری فقط عقب گرد به گذشته و انزوا میباشد انشالله با کمک همه لر تباران محترم تیم گهر عزیزمان را در لیگ حفظ خواهیم کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.