تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

استاندار لرستان: هفته فرهنگی اقتصادی استان حداقل هزینه برگزار شد

  • کد خبر : 87780
  • 31 مرداد 1395 - 17:19

    استاندار لرستان گفت: هفته فرهنگی اقتصادی استان حداقل هزینه را در پی داشت. به گزارش میرملاس ، هوشنگ بازوند در جواب برخی منتقدین برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌و‌گوی تهران، افزود: هفته فرهنگی اقتصادی استان یک فرصت بی‌بدیل بود و ۵ تن از وزیران هر کدام ۵ ساعت برای این هفته […]

photo_2016-08-21_17-18-14

 

 

استاندار لرستان گفت: هفته فرهنگی اقتصادی استان حداقل هزینه را در پی داشت.

به گزارش میرملاس ، هوشنگ بازوند در جواب برخی منتقدین برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌و‌گوی تهران، افزود: هفته فرهنگی اقتصادی استان یک فرصت بی‌بدیل بود و ۵ تن از وزیران هر کدام ۵ ساعت برای این هفته وقت گذاشتند.

وی اظهارکرد: وزیر ارشاد، وزیر کشور، وزیر صنعت و معدن و وزیر علوم برای این هفته فرهنگی اقتصادی استان وقت گذاشتند و از ۸۰ غرفه استان بازدید کردند که این فرصت را کی می‌توان به‌دست آورد.

استاندار تصریح کرد: ۸۰ تولیدکننده داخلی و بخش خصوصی مطالبات استان را به ۵ وزیر و حدود ۱۰ معاون وزیر منعکس کردند.

بازوند اضافه کرد: اینکه برخی می‌گویند هزینه بالای برده است اینطور نیست در حالی‌که سال گذشته استان کرمان این نمایشگاه را برگزار کرد ولی هزینه استان ما یک دهم استان کرمان نبوده است.

وی افزود: بیشترین هزینه این نمایشگاه را شهرداری تهران متقبل شده است و دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات خود و بخش خصوصی نیز این نمایشگاه را برپا کردند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اتفاقا حداقل قیمت و هزینه را این هفته در پی داشت، گفت: این تنگ نظری‌ها یکی از موانع موجود در استان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.