تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت:عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با زمین خواران و عوامل آتش سوزی جنگلها

  • کد خبر : 87787
  • 31 مرداد 1395 - 22:44

به گزارش میرملاس؛رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت از عزم جدی و قاطع دستگاه قضایی در برخورد با پرونده زمین خواران و عوامل آتش سوزی ها اخیر در این شهرستان خبر داد. در جلسه شورای حفاظت از اراضی جنگلی ملی و بیت المال که به حضور مدیران ادارات ذی ربط به ریاست فردین عسگرزاده رئیس دادگستری شهرستان […]

photo_2016-08-21_22-42-11

به گزارش میرملاس؛رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت از عزم جدی و قاطع دستگاه قضایی در برخورد با پرونده زمین خواران و عوامل آتش سوزی ها اخیر در این شهرستان خبر داد.
در جلسه شورای حفاظت از اراضی جنگلی ملی و بیت المال که به حضور مدیران ادارات ذی ربط به ریاست فردین عسگرزاده رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت در محل جلسات فرمانداری برگزار گردید ، ایشان ضمن تشریح نقش طبیعت و منابع طبیعی در زندگی بشری و اهمیت ویژه آن در اقتصاد هر منطقه و لزوم حفظ و حراست از مراتع و جنگلها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به اهمیت بیش از پیش به حفظ اراضی ملی افزود : جنگل ها و مراتع از دیدگاه اقتصادی زیرساخت های اساسی بخش کشاورزی و توسعه آن می باشد. ایشان با اشاره به آتش سوزی های اخیر در این شهرستان تخریب ، آتش سوزی ،قطع درختان وتصرف مراتع و جنگلها را از اصلی ترین معضلات دامنگیر اراضی این مناطق دانست؛ عسگرزاده در این راستا به استقرارگشت های حفاظتی جهت پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی و پلمپ مغازه هایی که به صورت عمده و غیرقانونی اقدام به فروش ذغال میکنند خبر داد . وی همچنین همکاری مستمرکلیه ادارات و دستگاه های دولتی با اداره منابع طبیعی و استفاده از تمامی امکانات آنها در زمان وقوع آتش سوزی امری ضروری دانست .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.