تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

تشریح برنامه‌های هفته‌دولت در لرستان

  • کد خبر : 87810
  • 01 شهریور 1395 - 22:42

    مدیرکل روابط عمومی استانداری‌لرستان برنامه‌های هفته دولت در این استان را تشریح کرد. به گزارش میرملاس ، بهرام رشیدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان لرستان افزود: روز سه‌شنبه همزمان با اولین روز از هفته‌دولت که با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، دیدار شورای ادارای استان با نماینده ولی‌فقیه در استان […]

 

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری‌لرستان برنامه‌های هفته دولت در این استان را تشریح کرد.

به گزارش میرملاس ، بهرام رشیدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان لرستان افزود: روز سه‌شنبه همزمان با اولین روز از هفته‌دولت که با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، دیدار شورای ادارای استان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد و همچنین نشست خبری استاندار و معاونان استانداری لرستان با رسانه ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته دولت با عنوان «حقوق‌شهروندی، محرومیت‌زایی» نامگذاری شده، افزود: در این روز افتتاح خطوط ریلی بازسازی شده در منطقه «تنگه‌هفت» را به صورت نمادین از چهار خط ریلی بازسازی شده استان را خواهیم داشت.

رشیدی‌نیا گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ مییارد تومان برای بازسازی این خطوط ریلی استان هزینه شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان سومین روز از هفته دولت را با عنوان«کارمند و خدمت» اعلام کرد و گفت: در این روز افتتاح گازرسانی به روستای «ایمان آباد» لرستان به نمایندگی از ۶۱ پروژه گاز رسانی روستایی استان، حضور استاندار لرستان در برنامه رادیویی مردم و مسئولان، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با دو خانواده شهید و دو خانواده مددجو را خواهیم داشت.

بهرام رشیدی نیا با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته دولت با عنوان «معنویت، مردمداری، عدالت ورزی» تصریح کرد: در این روز حضور کارکنان دولت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه  های استاندار لرستان و همچنین دیدار مردمی با ۶۰ نفر متقاضی وقت ملاقات را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در پنجمین روز از هفته دولت در استان که با عنوان «بهداشت و سلامت» نامگذاری شدهاست، اظهار داشت: بازدید استاندار لرستان از شهر سپیددشت، حضور در جلسه شورای اداری الیگودرز، افتتاح پروژه ها ، بازدید از صنایع الیگودرز و همچنین حضور در جلسه ستاد تسهیل الیگودرز را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین در ششمین روز از هفته دولت که با عنوان«برجام، امنیت و اقتدار ملی» نامگذاری شده سفر وزیر دادگستری به لرستان را خواهیم داشت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بیان اشت: در قالب سفر وزیر دادگستری به لرستان برنامه های مختلفی از جمله افتتاح چند پروژه در شهرستان بروجرد، افتتاح واحدهای مختلف در بیمارستان شهید رحیمی، برگزاری جلسه شورای اداری لرستان ، دیدار با خانواده شهید و همچنین حضور وزیر دادگستری در صدا و سیمای مرکز لرستان را پیش بینی کرده ایم.

رشیدی نیا برنامه های آخرین روز هفته دولت در لرستان را که عنوان «شهید رجایی و باهنر الگوهای جاودان خدمت» نامگذاری شده را افتتاح واحدهای مسکن مهر در خرم آباد و همچنین برگزاری بزرگداشت هشت شهریور در حوزه علمیه خرم آباد اعلام کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.