تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

وزیر دادگستری به استان لرستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

  • کد خبر : 87860
  • 02 شهریور 1395 - 8:54

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری هفتم شهریورماه به استان لرستان سفر می‌کند.

1740_155

به گزارش میرملاس؛بهرام رشید نیا مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خرم‌آباد در رابطه با برنامه‌های هفته دولت در استان لرستان اظهار داشت: در ششمین روز از هفته دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به استان لرستان سفر می‌کند.

وی افزود: وزیر دادگستری صبح روز یکشنبه هفتم شهریورماه ابتدا به شهرستان بروجرد وارد می‌شود و پس از دو افتتاحیه که با حضور وی در این شهرستان انجام می‌شود عصر همان روز در شورای اداری استان لرستان حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان عنوان کرد: روز دوشنبه هشتم شهریورماه مسکن مهر خرم‌آباد با حضور وزیر دادگستری به بهره‌برداری می‌رسد و عصر همان روز ساعت ۱۰ صبح با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی برنامه‌ای با حضور وزیر دادگستری برگزار می‌شود.

وی در رابطه با دیگر برنامه‌های هفته دولت در لرستان بیان کرد: فردا در نخستین روز از هفته دولت ساعت ۸:۳۰ دیدار استاندار لرستان با نماینده ولی‌فقیه انجام و در ساعات ۱۱ نشست خبری استاندار لرستان با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار می‌شود.

رشید نیا  گفت‌وگوی ویژه خبری استاندار لرستان در مرکز صداوسیمای استان لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: استاندار لرستان در این برنامه به تشریح برنامه و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان می‌پردازد.

وی بهره‌برداری از خطوط ریلی بازسازی شده ایستگاه تنگ هفت را ازجمله برنامه‌های روز دوم هفته دولت برشمرد و گفت:  برای بازسازی خطوط ریلی ایستگاه تنگ هفت ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان اظهار داشت: روز پنج‌شنبه چهارم شهریورماه به نمایندگی از ۶۰ پروژه گازرسانی، گاز روستای ازنای سگوند با حضور مسئولان استان بهره بهره‌برداری می‌رسد.

وی به غبارروبی گلزار شهدا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سومین روز از هفته دولت اشاره کرد و افزود: عصر روز پنج‌شنبه مدیران استان با خانواده شهدا، خانواده مددجویان بهزیستی و کمیته امداد دیدار می‌کنند.

رشید نیا عنوان کرد: استاندار لرستان روز جمعه در چهارمین روز از هفته دولت سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌آباد است و پس‌ازآن نیز عصر روز جمعه دیدار عمومی استاندار با مردم انجام می‌شود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های هفته دولت را برگزاری شورای اداری در پنجمین روز از هفته دانست و بیان کرد: پس از برگزاری شورای اداری در شهرستان الیگودرز بازدید از صنایع این شهرستان انجام و جلسه ستاد تسهیل تولید در این شهرستان انجام می‌شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.